אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קרן JVP הובילה השקעה של 11 מיליון דולר ב-GamEffective

קרן JVP הובילה השקעה של 11 מיליון דולר ב-GamEffective

החברה מפתחת טכנולוגיה לשיפור הכשרות, מיומנויות וביצועי עובדים באמצעות כלים מעולם המשחקים. גיימאפקטיב, שמכניסה מיליוני דולרים, משרתת ארגונים ב-30 מדינות, ביניהם מיקרוסופט, נוברטיס וסינגטל

25.04.2018, 11:00 | מאיר אורבך

חברת גיימאפקטיב (GamEffective) גייסה 11 מיליון דולר בהובלת קרן JVP. קרן La Maison הצטרפה לסבב כמשקיעה חדשה, לצד המשקיעים הקיימים - CE ונצ'רס, 2B אנג'לס, רמי ליפמן, אייל חומסקי, יניב טל ועוד.

קראו עוד בכלכליסט

הטכנולוגיה של גיימאפקטיב עושה שימוש בכלים מעולם המשחק למתן משוב מידי שמחזק מיומנויות עובדים ומעודד אותם לשמור על רמה גבוהה של ביצועים ולמידה. המערכת של גיימאפקטיב שמה את העובד במרכז, ומנתחת בזמן אמת נתונים על ביצועיו ורמת העניין והידע שלו, כדי להתאים לו פעילויות, אתגרים ותכני למידה שיובילו אותו לביצועים טובים יותר. עד כה גייסה החברה סכום כולל של 21 מיליון דולר. הגיוס הנוכחי ישמש לפיתוח השלב הבא של הפלטפורמה ולהרחבת הפעילות העסקית ליעדים אסטרטגיים נוספים.

רוצה ללמוד עוד על JVP? סטארט אפ ניישן פיינדר מידע נרחב אודות החברה וחברות נוספות בתחום http://finder.startupnationcentral.org/investor_page/jvp

עובדי החברה עובדי החברה עובדי החברה

"תחום הטכנולוגיות למשאבי אנוש עובר כרגע שינוי משמעותי" אמר גל רימון, מנכ"ל ומייסד החברה. "חברות רבות היום מתרחקות מכלי ניהול והכשרת כח אדם ישנים שאינם משרתים באופן ישיר את העובד ולא עוזרים לו לשפר את ביצועיו באופן מדיד ולאורך זמן. המערכת שפיתחנו ממוקדת בעובדים עצמם ומאפשרות לחברות לקיים דיאלוג מתמיד עם העובד לגבי הביצועים שלו, היכולת שלו לעמוד ביעדים ארגוניים ורמת ההכשרה והמוכנות שלו לעבודה. זה שונה מהותית ממערכות ישנות בתחום שהתמקדו בעיקר בריכוז מידע על העובדים לשימוש ההנהלה".

רפי קסטן, שותף ב-JVP, אמר ל"כלכליסט": "החברה מראה כיום הכנסות של מיליוני דולרים בקצב גובר. הכסף שאותו גייסה החברה ישמש אותה לבניית צוות מכירות כדי לעמוד בביקוש הגובר לטכנולוגיה שלה".

רפי קסטן, צילום: רועי מזרחי רפי קסטן | צילום: רועי מזרחי רפי קסטן, צילום: רועי מזרחי

"עולם מדידת ביצועי העובדים לא השתנה מאז שנכנסתי לתעשיית ההייטק ואפילו אם היתה מדידה לא היתה תוכנית אישית שצמודה אליה שמאפשרת שיפור ובקרה", סיפר קסטן. "גיימאפקטיב מאפשרת לחברה לא רק למדוד איזה עובד אינו עומד בביצוע היעדים אלא ליצור לו תוכנית שיפור אישית שאותה הוא אמור לבצע ולהיבדק שוב. הדרך שבה עושה זאת החברה באמצעי משחק מקלה מאוד על העובדים שרוצים לשפר את עצמם ולחברה להביא את העובדים לפעילות".

גיימאפקטיב מחזיקה משרדים ברעננה וניו יורק ומשרתת לקוחות ביותר מ-30 מדינות ב-6 יבשות. בין לקוחות החברה נמצאים כמה מהארגונים הגדולים בעולם, בהם מיקרוסופט, סינגטל, נוברטיס, יוניליבר ועוד. לקחות החברה עושים בפלטפורמה שימוש לחיזוק הקשר עם העובד לצד שיפור ביצועים והכשרה ארגונית. החברה מעסיקה כיום כ-60 עובדים ולאחרונה הקימה צוות מכירות בארה"ב.

תגיות