אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
חברת Watteam גייסה 5 מיליון דולר כדי להפוך כל רוכב אופניים למקצוען צילום: אוריאל כהן

חברת Watteam גייסה 5 מיליון דולר כדי להפוך כל רוכב אופניים למקצוען

החברה פיתחה מד הספק לאופניים עבור ספורטאים חובבים, שמספק יכולות של מערכת מקצועית ויקרה בהרבה. את סבב הגיוס הוביל אייל שחר, מייסד Online Trading Academy

29.04.2018, 14:17 | הגר רבט
הסטארט-אפ הישראלי וואטים (Watteam), שמפתח מד הספק לאופניים עבור ספורטאים הודיע היום (א') על השלמת סבב גיוס ראשון בהיקף של 5 מיליון דולר, מאיש העסקים הישראלי-קליפורני אייל שחר, הבעלים והמייסד של Online Trading Academy.

קראו עוד בכלכליסט

חברת וואטים נוסדה ב-2011 על ידי שלושה רוכבי אופניים: שרון כתבן, בכיר בתחומי הטכנולוגיה בתעשייה הביטחונית; אלי דוד, יזם ומייסד החברות ניואוזון ופיורקר דנטל; ואופיר גל-און, מאמן נבחרת ישראל באופני הרים לשעבר.

רוצה ללמוד עוד על Watteam? סטארט אפ ניישן פיינדר מידע נרחב אודות החברה וחברות נוספות בתחום http://finder.startupnationcentral.org/company_page/watteam

אופיר גל-און, צילום: אוריאל כהן אופיר גל-און | צילום: אוריאל כהן אופיר גל-און, צילום: אוריאל כהן

"מכשירי ניטור תמיד היו בשימוש אצל רוכבים מקצועיים" אמר גל-און ל"כלכליסט", "אבל התחלנו לזהות ביקוש הולך וגדל למוצרים דומים גם בקרב רוכבים חובבים או חובבים פלוס - משתתפי תחרויות 'איש הברזל' וכדומה". למוצרים הקיימים בשוק הוצמד תג מחיר גבוה במיוחד, של כמה אלפי דולרים, בעוד שהמוצר שפותח בוואטים עולה בין 250 ל-400 דולר.

בניגוד למדי הדופק והמהירות הנפוצים בשוק, מד ההספק מודד את הכוח הממשי והישיר שהרוכב מפעיל, היוצר עיוות מקרוני בזרועות הפדל, עליו מותקן המוצר. היכולת לכמת מאמץ שרירים עוזר לזהות נקודות חוזק וחולשות, להפחית את הסיכון לפציעה ולמקסם את תפוקות הרכיבה.

האפליקציה של Watteam האפליקציה של Watteam האפליקציה של Watteam

המוצר משלב בין החומרה שמותקנת על גבי האופניים לתוכנה שמטרת ומנתחת את הפעילות, כמו גם האפליקציה הייעודית באמצעותה מפעילים הרוכבים את המכשיר. הוא הושק רשמית בספטמבר האחרון ונמכר היום ב-15 נקודות מכירה ברחבי העולם. בנוסף, בחודשים האחרונים מנהלת החברה מגעים עם מספר יצרני אופניים בינלאומיים, בכוונה להטמיע את הטכנולוגיה בדגמים חדשים.

"תעשיית האופניים נשארה כמעט היחידה שבה אין קשר בין היצרן ללקוח הסופי" הסביר גלאון, "הטכנולוגיה הזו מחברת ביניהם ולמעשה הופכת את היצרניות לשחקניות ביג דאטה בעלות מידע שימושי על הלקוחות שלהן".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות