אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
חברת Tailor Brands גייסה 15.5 מיליון דולר

חברת Tailor Brands גייסה 15.5 מיליון דולר

החברה פיתחה פלטפורמת AI למיתוג אוטומטי, שבונה לוגואים, קמפיינים פרסומיים וטרנדים רלוונטיים עבור עסקים. את סבב הגיוס הובילו הקרנות פיטנגו צמיחה הישראלית ו-Armat הבריטית

08.05.2018, 16:00 | מאיר אורבך
חברת טיילור ברנדס (Tailor Brands) הישראלית גייסה 15.5 מיליון דולר בסבב גיוס שלישי. קרן פיטנגו צמיחה הובילה את הגיוס, לצד קרן Armat הבריטית. סך כל ההשקעות בחברה עד כה עומד על 20.6 מיליון דולר, מהשקעות של קרן Disruptive Technologies L.P של טל בר-נוח וקרן Mangrove Capital Partners.

קראו עוד בכלכליסט

טיילור ברנדס מספקת שירותי מיתוג אוטומטי ומשרתת יותר מחמישה מיליון משתמשים. החברה משתמשת בטכנולוגיות בינה מלאכותית המבצעת עיצוב לוגו, בניית קמפיינים פרסומיים ברשתות החברתיות ומזהה טרנדים חדשים בתחום המיתוג - משימות שהיו תלויות ביצירתיות האנושית ולכן גם היו שמורות לבני אדם.

רוצה ללמוד עוד על Tailor Brands? סטארט אפ ניישן פיינדר מידע נרחב אודות החברה וחברות נוספות בתחום http://finder.startupnationcentral.org/company_page/tailor-brands

החברה נוסדה ב-2014 על ידי יהלי סער (מנכ"ל), נדב שץ (סמנכ"ל טכנולוגיות), ותום להט (סמנכ"ל מוצר). יש לה משרדים בתל אביב וניו יורק, והיא הפיקה עד כה יותר ממאה מיליון פריטי תוכן פרסומי.

"ההשקעה תשמש לגיוס עובדים בישראל ולהמשך פיתוח שירותי החברה", אמר יהלי סער. ״המון עסקים קטנים ברחבי העולם צריכים שירותי עיצוב איכותיים ואינם יכולים להרשות לעצמם לממן משרד פרסום. אנו הופכים את העיצוב לבר השגה מבחינת מהירות ייצור התוכן תוך דקות ובעלות שמתחילה בדולרים בודדים".

״עסקים קטנים הם מנוע צמיחה חשוב בכלכלה העולמית״, הסביר אהרון מנקובסקי, שותף מנהל בקרן פיטנגו. ״בעידן הדיגיטלי מיתוג של עסקים הוא קריטי, בפרט של עסקים קטנים ובינוניים. אנו שמחים מאוד לשתף פעולה עם טיילור ברנדס שמובילה היום את השוק בתחום של שירותי מיתוג אוטומטיים״.

״טיילור ברנדס מעוניינים לטלטל את המודל הקיים של עולם הפרסום על ידי אוטומציה של התהליך המיתוג, זה מה שגרם לנו להיות מעורבים בחברה עוד מהשלב הראשון״, אמר טל בר-נוח, שותף ב-Disruptive Technologies L.P. ״אנחנו מאמינים שכמות הלקוחות המשמעותית שהחברה משכה עד כה והלקוחות הנוספים שיגיעו בעקבות הרחבת פעילותה, מציבים את טיילור ברנדס בדרך להיות תקן הזהב של התחום הזה.״

“העז לחלום - זה המוטו של Mangrove וטיילור ברנדס מוכיחים עד כמה תעוזה היא דבר חשוב״, אמר רועי סהר, שותף ב- Mangrove Capital Partners. ״מתן שירותי מיתוג לעסקים וארגונים במודל של מנוי מתחדש, הוא חלום פרוע שלפני כן לא היה קיים בשוק".

תגיות