אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
"קטן, אבל לפנייך...!" בעלי העסקים הקטנים שעקפו בסיבוב את הטייקונים ששופכים כסף על פרסום ממומן בגוגל חושפים את השיטה שהקפיצה אותם לדף הראשון בחיפושים, ומביאה להם יותר לקוחות וכסף צילום: שאטרסטוק

"קטן, אבל לפנייך...!" בעלי העסקים הקטנים שעקפו בסיבוב את הטייקונים ששופכים כסף על פרסום ממומן בגוגל חושפים את השיטה שהקפיצה אותם לדף הראשון בחיפושים, ומביאה להם יותר לקוחות וכסף

כך הצליחה שיטה חדשנית ומתוחכמת כחול-לבן לסייע לבעלי עסקים קטנים ובינוניים בארץ ובעולם להגיע בקלות ובהוצאה מגוחכת לדף הראשון בגוגל, ולגדול מבלי "לראות ממטר" את המתחרים הכבדים שמשקיעים הון על פרסום ושיווק במנוע החיפוש המבוקש בעולם

09.05.2018, 15:11 | בשיתוף וולף מדיה
למבול כזה של טלפונים ביום שישי בהיר אחד נאווה לא ציפתה. שבוע לפני כן פנה אליה מני, בחור צעיר שהסביר לה על שיטה חדשה ופשוטה, שבעזרתה הוא יכול לקדם את העסק שלה בגוגל באמצעות וידאו פשוט וקצר שכבר הכין מראש וממוקם בדף הראשון בגוגל. העסק של נאוה, חנות לציוד לחיות, כולל משלוחים, שרד שנים עם לקוחות קבועים שבאים בעיקר בגללה. נאוה חשבה לעצמה אולי לוותר, כי יש פרנסה ברוך השם והיא לא כל כך אוהבת שינויים. אבל משהו בקלות ובפשטות ובמחיר הנגיש שכנע אותה ללכת עם הבחור שפנה אליה, ולשלם לו עבור הוידאו הזה, שהבטיח לה שיקדם אותה בגוגל, כשהוא דואג לכל השאר. ביום שישי הראשון שהגיע לאחר מכן, כבר הבינה את גודל הדבר, כשזכתה למבול של הזמנות ולקוחות. "לא נשאר לי אפילו שקית אוכל לחתולים", היא מספרת. "בשבוע שאחרי, כבר הזמנתי מהספקים יותר סחורה. ״גוגל נתן לי החייאה", היא צוחקת.

אז מה הסיפור כאן? יותר ויותר בעלי עסקים מתחילים לשמוע מפה לאוזן על השיטה העוצמתית ופורצת הדרך שמשנה את כל התמונה לבעלי עסקים קטנים ומקומיים. בעלי העסקים, בין אם זה וטרינר, חשמלאי, בעל חנות דגים או עורך דין, זקוקים לחשיפה כדי שיכירו אותם ויגיעו אליהם לקוחות. בעידן האינטרנטי זירת החיפוש מספר אחת אחר עסקים ונותני שירותים היא – גוגל.מדובר בפתרון אולטימטיבי שמביא עסקים קטנים ובינוניים לתוצאות חיפוש גבוהות בדף הראשון בגוגל, מה שעוזר לחשיפה המקומית, ולהגדלת מספר הלקוחות מהאזור. הנוסחה הפשוטה עובדת כך: אתה בגוגל – יש עבודה. אתה לא בגוגל – אין עבודה. לכן דף ראשון בגוגל זה ההבדל מלהיות בעל עסק מדשדש וצמא ללקוחות שבקושי שורד, לבעל עסק מצליחן שמרוויח הרבה כסף ונהנה מעבודה שוטפת.

 

 , צילום: pixabay צילום: pixabay  , צילום: pixabay

 

 

מני גלעד, שעובד בשיטה זו כשנתיים, מאז שיצאה לאוויר העולם, ושסייע כבר למאות עסקים ישראליים לגדול באופן ניכר, מסביר על המגמה: "דף ראשון בגוגל הפך לנדל"ן לבעלי עסקים. מה שאנחנו עושים הוא מאוד פשוט, אנחנו עוזרים לבעל העסק לחתוך מהר בהוצאות הפרסום שלו, ואנחנו עושים את זה בצורה של וידאו, שנמצא בדף הראשון בגוגל, ואנחנו מקשרים את הוידאו לעסק שעובד איתנו, לא משנה גודלו! החשיפה של העסק בגוגל, בעלות נמוכה משמעותית לעומת הוצאות הפרסום הרגילות שלו, הופכת את זה הפתרון למשתלם מאוד! לפני כמה חודשים פניתי לנאוה והסברתי לה על הוידאו שלי, שעומד מוכן עם מקום ראשון בגוגל בתוצאת חיפוש של חנות חיות בצפון. היא הבינה את ההזדמנות, ובמקום להשקיע במודעות, פרסומים ומקומות שעד היום היא שפכה עליהם ים כסף, היא משלמת מחיר קבוע לחודש 'דמי שכירות' על הוידאו הזה, ושולטת בגוגל. זה כל מה שדרוש לה".

מומחי השיווק אובדי עצות מול השיטה החדשה

מדובר בפטנט מבריק של כריש אינטרנט ישראלי ממרכז הארץ, שאיתר דרך מיוחדת לקדם עסקים בדפים המבוקשים של גוגל בעזרת קטעי וידאו פשוטים לגמרי. זה החל בשקט, אך מגמת העלייה בשימוש בשיטה זו, ממשיכה להרעיד את האדמה באינטרנט, ולגרום לעוד ועוד בעלי עסקים לתהות היכן משיגים את האנשים שיודעים לעשות את זה. מקדמי אתרים ומומחים לשיווק עומדים מולה שמוטי לסת ולעתים גם אובדי עצות, מפני שהיא עוקפת בצורה מתוחכמת את שיטות הקידום המסורתיות הקיימות בשוק, שדורשות השקעות של סכומים גבוהים לכיסיהם הנפוחים.

שיטת הקידום הייחודית המדוברת ממקמת עסקים בדף הראשון בגוגל בלי הוצאות כבדות על שיווק ומדיה או מומחי אינטרנט, ובלי צורך בעבודה עם חברות לקידום אתרים ותוכן SEO שלוקחות המון כסף והרבה מאוד זמן עד שרואים תוצאות, כי המתחרים של העסק שלך, בעלי משאבים גדולים משלך, היו שם לפנייך. הקידום המהיר לעסקים שהשיטה מביאה עימה מתאפשר בזכות ניצול כוחו הרב של הוידאו בעולם האינטרנט. זאת כאמור מבלי להשקיע משאבים כספיים גדולים ובלי להילחם במלחמה אבודה מראש מול חברות ענק ששופכות הון על פרסום בגוגל ולכן מופיעות בקביעות במנוע החיפוש הפופולארי בעולם. המגמה הזו מאפשרת גם לעסק קטן להמריא אל על, ולזכות ביתרון הכי חשוב מול בעלי העסקים המתחרים באזור שלו. המשמעות הברורה היא הגדלת רווחים בקלות ובמהירות.

מדובר במהפכה אמיתית לעסקים קטנים ובינוניים, שעד היום הרימו מראש דגל לבן בזירה ה"גוגלית" והיום יכולים לקבל את השירות הזה ולחסוך את כאב הראש והעלויות המכבידות . מנחם הוא חשמלאי ותיק המתגורר באזור השפלה. הוא עבד בשוטף, אבל הרגיש שהוא יכול ורוצה שעוד לקוחות יכירו אותו. "הדפסתי פלאיירים, שהביאו לקוחות בודדים ועלו לא מעט, בגלל הוצאות גרפיקה, בית דפוס, ונערים שיחלקו אותם בתיבות דואר. יש לי דף בפייסבוק שגם ממנו מגיעים אנשים אבל אני לא באמת מבין בזה יותר מדי אז אני בקושי מפעיל אותו. חברת קידום אתרים שפניתי אליה לגבי קידום בגוגל נתנה לי הצעת מחיר שמבחינתי לא מתקבלת על הדעת". לפני כחמישה חודשים שמע דרך גיסו, שעובד כעצמאי בתחום האימון, שאפשר להיעזר ולקדם גבוה את העסק בעזרת וידאו, והחליט לנסות. "כבר חמישה חודשים שאני מקבל באופן משמעותי יותר טלפונים. בערך פי 3 מאשר בעבר. זה מדהים. כשמחפשים חשמלאי באזור מגוריי אני מופיע בראש התוצאות בגוגל. לא נעים להגיד, אני כל יומיים-שלושה מחפש ובודק, ומתלהב מחדש לראות את העסק שלי למעלה. אני באמת לא מצליח לעכל איך עובד הקסם הזה. אני רק יודע שאני משלם סכום חודשי קבוע לבחור שמפעיל לי את זה, וזהו. הכול מתקתק ומצליח בלי בלבולי מוח".

הוידאו הוא המלך

איך קרה שהווידאו פתח את המסלול הישיר לכוווווולם להצליח, ומביא בשורה למי שלא העזו לחלום בכלל על להופיע גבוה בגוגל? נועם שולמן, שעובד גם הוא בתחום הקידום המיוחד דרך הוידאו, מסביר: "הוידאו הוא המלך של עולם האינטרנט היום. הכול מתרחש סביבו".

איך זה קרה?

"קטעי וידאו הם תוכן מבוקש שמרים קדימה, וכל ענקיות האינטרנט מבינות זאת ומתנהגות בהתאם. פייסבוק מקדמת בצורה מאסיבית תכני וידאו שעולים אצלה, וגוגל, שרכשה את יוטיוב, מקדמת את קטעי הוידאו של יוטיוב באופן פעיל ויזום בתוצאות החיפוש".

אז איך זה פרץ את הדרך למהפכת העסקים הקטנים להצליח?

"שאלה מצוינת - בגלל שפייסבוק וגוגל במלחמה על תשומת לב הגולשים באמצעות הוידאו, אנחנו מנצלים את המומנטום האדיר הזה, ומצליחים באמצעות טריקים פשוטים לקדם בקלות את הוידאואים שהעלנו ביוטיוב. את הוידאואים שבטופ אנחנו מקשרים לעסק מקומי של מאמן כושר, סוכן ביטוח, נגר מקומי, או כל עסק אחר. כך השיטה מנצלת את המאבק הכוחני הזה לטובתכם ויותר מזה, אנחנו מורידים מכם את כל כאב הראש".

איך הפלא הזה קורה תכלס?

"אנחנו יודעים לקדם לדף הראשון בגוגל, ולהתברג איתו אפילו בפסגת החיפושים, מבלי לזוז משם! כשבעל עסק עובד עם וידאו שלנו, המשמעות היא שאם מישהו יחפש לדוגמה 'גנן בטבריה' או 'פדיקור ברמת השרון' הוא ימצא קודם כל את העסק שעובד איתנו, עם הוידאו שלנו. זה הנדל"ן המושלם שלנו לבעלי העסקים. הם שוכרים אותו מאיתנו. ונהנים מנכס על ההר שמשקיף על כל הנוף, כי הוא הכי למעלה" הוא צוחק. "וזה מביא הרבה לקוחות וכסף".

 

 , צילום: שאטרסטוק צילום: שאטרסטוק  , צילום: שאטרסטוק

 

ה"גוגל מוגל" – תרופת הפלא לכל עסק קטן

בעולם שבו שם המשחק הוא גוגל, שולמן מסביר למה עסקים קטנים ובינוניים חייבים להכיר את הדרך היחידה שלהם להצליח מול הגדולים. בין אם העסק מדשדש ולא מתרומם, ובין אם העסק שורד 'סביר', יש מקום לפרוץ גבולות ולגדול. "השינוי התודעתי שמתרחש כעת אצל בעלי העסקים, גורם להםלשאול - איך עבדנו בלעדיה עד היום?? החיפוש האוטומטי של בעלי עסקים אחר פתרונות פרסום יקרים, מתחיל להשתנות ובעלי העסקים מרגישים שיש כאן כל כך הרבה יתרונות!".

מהם?

"זו שיטה פשוטה וזולה לחבר'ה שמפעילים אותה, וגם לבעלי העסקים שנהנים ממנה. פשטות היא מילת המפתח. לכן אני שם. אני במקרה בוגר מנהל עסקים ומבין במחשבים, אבל גם בלי רקע באינטרנט, מחשבים ושיווק, אנחנו מצליחים לעשות פלאים עם וידאו פשוט, בלי לצלם בכלל בעסק או בחוץ. אין פה השקעה במדיה, פרסומות, סכומים עצומים. לכן זה זול ומשתלם לכולם, לנו ולבעלי העסקים זה זול. פייר זה מדהים!".

שולמן מסביר בקיצור שמדובר במעין תרופת פלא לכל עסק לא גדול, ומכנה אותה בצחוק "גוגל מוגל". "האינטרנט הוא הצלה עבור עסקים שאין להם לקוחות כי לא שמעו עליהם. אנחנו עובדים עם בעלי עסקים שהיום כבר מבינים עד כמה להיות בגוגל זה מאסט. הם נהנים מעליה בהכנסות ויותר מכך, רק בזכות זה שאנשים שלא הכירו אותם קודם מאתרים אותם בקלות ונחשפו אליהם. הם בקליק הנכון. אנחנו יצרנו תשתית עבור אותם בעלי עסקים. אנחנו מרוויחים מיצירת סרטונים פשוטים והתמקמות בגוגל, והמרוויחים האמיתיים בכיף שלנו הם בעלי העסקים שנהנים מהכנסות גבוהות יותר. אפשר סופסוף לשמוח באמת כשמבינים שגם משהו פשוט וזול עובד".

הצלחה ששולחת זרועותיה לעולם

המגמה האדירה הזו של שימוש בוידאו בארץ חלחלה באופן טבעי כבר אל מחוץ לגבולות ישראל, וזרועותיה כבר שלוחות בעולם. כמו שעורך הדין מעכו נהנה ממנה, או הקוסמטיקאית ממטולה, כך נהנים ממנה אלפי בעלי עסקים בחו"ל –משחרר הערבות במיסיסיפי נהנה מהיתרון של להיות ממוקם בראש לעומת מתחריו, גם טכנאי המזגנים ממונטריאול נהנה ומקבל יותר טלפונים, לרופא השיניים מוושינגטון כבר יש יותר עבודה, ולמעצבת הגרפית בניו יורק מגיעות הרבה יותר הזמנות.

שולמן ממחיש: "קחו טכנאי מחשבים מבאר שבע. בשבילו גוגל זה הכול. כשמישהו מקליד בגוגל טכנאי מחשבים בבאר שבע', אז חשוב לאותו טכנאי להופיע ראשון בחיפוש. זה מאוד קריטי למי שצמא ללקוחות. וכמו שאמרנו, כך עם כל בעל מקצוע בעיר זו או אחרת בעולם. אנחנו מביאים את הוידאו שאנחנו יצרנו, ושכולל פרטים עליהם, לדף הראשון בגוגל. בעלי העסקים לא עושים כלום. רק שוכרים מאיתנו מדי חודש את הנדל"ן הזה שיצרנו, בסכום הגון שנותן תמורה. נהנים מאוד מהנכס".

אחד הלקוחות של שולמן הוא רונן, בעל חנות לציוד ותיקון מחשבים במרכז, שקיבל לפני כשמונה חודשים שיחת טלפון משולמן עם הצעה להתקדם בגוגל בעזרת סרטון וידאו קיים, שאפילו לא צריך להכין בעצמו. רונן מספר: "אני מפרסם בכמה מישורים. במישור של גוגל עבדתי עם מקדמי אתרים מומחים ב-SEO, וזאת הייתה השקעה של סכומים גבוהים עבורי, אני מודה, וגם שם לא תמיד הייתי בדף הראשון כי המלחמה על גוגל היא אמיתית וקשה אם אתה לא משקיע סכומי עתק. זאת האמת המרה. יותר נכון זו הייתה האמת המרה והמציאות שהכרתי. ועכשיו כבר כמה חודשים עם הקידום הזה בוידאו, טפו טפו, אני גם למעלה בגוגל ובאופן ניכר קהל הלקוחות שלי גדל".

לנצח את "גוליית" של עולם העסקים

כשעוד ועוד עסקים מצטרפים ונהנים מ"אוויר פסגות" בגוגל בזכות קטע וידאו שעולה להם כמה שקלים בחודש, מדובר בבשורה ומהפכה אמיתית, בשעת הגאולה של העסקים הקטנים: לא משנה לאיזה עסק יש גדול יותר - כסף, הון, משרדים, מספר עובדים, ותקציב. חשוב יותר מי הבין והפנים שיש שיטות שובבות ומהפכניות, ומי שמוכן ללכת בדרכן ולהתקדם, מנצח. כך גם עסק מקומי קטן יכול להגיע לתוצאות ראשונות בגוגל ולנצח את ה"גולייתים" של עולם העסקים.

אני בעל עסק שרוצה גם להצליח ככה. איך מגיעים אליכם?

גלעד: "בשנתיים שאנחנו על זה הגענו לבעלי עסקים שהתמזל מזלם, ובנוסף רבים הגיעו אלינו דרך המלצות של חברים ומכרים. כיום, עם הגדילה של התחום והביקוש בגלל ההצלחה שלנו, יש באינטרנט פלטפורמות מיוחדות וזירות שמפגישות בעלי עסקים עם כאלו העוסקים עם שיטת הקידום בוידאו הזאת. זה מפגש בינגו. אנחנו מכינים קטעי וידאו שממוקמים גבוה, ובעלי העסקים שוכרים אותם מאיתנו ומגדילים לקוחות וטלפונים".

בעל עסק יכול לעשות את זה לבד?

"אתה כבעל עסק יכול ללמוד את השיטה וליישם אותה בעצמך, ואתה יכול להחליט שלא בא לך לשבור את הראש ולהתעסק עם זה וללמוד איך זה עובד. וזה מה שקורה לרוב, כי מניסיון שלי, לבעל עסק יש גם ככה הרבה דברים לנהל. אז ככה הוא שוכר את הוידאו בגרושים, במחיר הגון כל כך ביחס לתוצאה שהוא מפיק ממנו. ויש לו שקט אמיתי".

שולמן: "תעשה את זה לבד או עם עזרה שלנו, זה לא משנה. העיקר שתעשה את זה! אני באמת לא קוסם גדול אני רק יודע שהמגמה הזו תופסת יותר ויותר תאוצה, מה שמאפשר לכל בעל עסק לפרוח. פיצחת את גוגל – עשית את זה!".

אם אתם בעלי עסק הרוצים לקבל פרטים נוספים, או לאתר עבורכם מומחי האינטרנט שמסייעים לעסקים קטנים ובינוניים בישראל להגיע לראש התוצאות בגוגל בשיטת הוידאו שהפכה את האינטרנט, אתם מוזמנים להיכנס לקישור הבא.

תגיות

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות