אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סיסקו מסירה הפרסומות מיוטיוב עקב חשש שיופיעו בערוצים קיצוניים צילום: MintPress

סיסקו מסירה הפרסומות מיוטיוב עקב חשש שיופיעו בערוצים קיצוניים

באפריל נחשף ב-CNN כי פרסומות של כ-300 חברות, כולל סיסקו, מופיעות בערוצים פוליטיים קיצוניים ביוטיוב; עם זאת סיסקו תמשיך להשתמש ביוטיוב כפלטפורמה לתוכן וידאו של החברה

11.05.2018, 10:59 | שירות כלכליסט

סיסקו מושכת את כל הפרסומות האינטרנטיות שלה מיוטיוב בשל חששות מהופעתן של הפרסומות בתוכן רגיש בפלטפורמה. כך נמסר מהחברה.

קראו עוד בכלכליסט

בהודעה שהופיעה בבלוג של קרן ווקר, סמנכ"לית השיווק של יצרנית ציוד הרשתות, נאמר שהחברה לא היתה רוצה שהפרסומות שלה "ימצאו בטעות את דרכן במקום הלא נכון, כגון בווידאו סטרימינג בעלי תוכן רגיש". אולם, סיסקו תמשיך להשתמש ביוטיוב כפלטפורמה לתוכן וידאו של החברה. 

לדברי גוגל, המחזיקה ביוטיוב, "אנו משתפים פעולה עם מפרסמים במטרה להחיל מדיניות קפדנית, פיקוח הדוק ושקיפות גדולים יותר. אנו מחויבים להמשכיותו של דיאלוג זה ולהצלחת המשימה", אמר דובר מטעם גוגל לרויטרס.

יוטיוב, צילום:  MintPress יוטיוב | צילום: MintPress יוטיוב, צילום:  MintPress

החלטתה של סיסקו מגיעה בעקבות דיווחים ב-CNN מאפריל כי פרסומות של כ-300 חברות, כולל סיסקו, מופיעות בערוצים פוליטיים קיצוניים ביוטיוב, מה שאומר שללא ידיעתן, סייעו כפי הנראה חברות אלו למימון ערוצים אלו באמצעות התשלומים שהן משלמות ליוטיוב .כך על פי CNN.

סיסקו לא השיבה לבקשת תגובה בנוגע להסרת ההודעה מאתר החברה.

לפי דוח שפורסם בחודש שעבר, יוטיוב מחקה כ-5 מיליון סרטונים מהאתר מסיבות של הפרת מדיניות החברה, עוד בטרם הספיקו הצופים לראותם. 

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות