אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
חברת Quarterback גייסה 2.5 מיליון דולר

חברת Quarterback גייסה 2.5 מיליון דולר

החברה מפעילה פלטפורמת ספורט אלקטרוני שמאפשרת לגיימרים מקצועיים להפיץ תוכן ולהקים מועדוני אוהדים. את סבב הגיוס הובילה קרן BITKRAFT eSports Ventures

15.05.2018, 20:00 | מאיר אורבך

חברת Quarterback הישראלית, שמפתחת פלטפורמת ספורט אלקטרוני עבור מעריצים, קבוצות, שחקנים ויוצרי תוכן בעולם הגיימינג, גייסה 2.5 מיליון דולר בסבב סיד בהובלת קרן BITKRAFT eSports Ventures.  

קראו עוד בכלכליסט

בסבב השתתפו upwest labs, דיפספייס ונצ'רס, קרסט ונצ'רס ואנג'לים פרטיים מלוס אנג'לס. בחברה השקיעו בעבר גם Fusion LA ומשפחת לגזיאל. המימון ישמש להרחבת הפיתוח של הפלטפורמה ולהאצת צמיחתה.

יונתן וינברג, מנכ"ל החברה יונתן וינברג, מנכ"ל החברה יונתן וינברג, מנכ"ל החברה

Quarterback היא פלטפורמת אוהדים המאפשרת לשחקני eSports ויוצרי תוכן לקיים אינטראקציה עשירה וקבועה עם קהל הצופים שלהם, תוך כדי זמן משחק וגם לאחר שהוא מסתיים. במסגרת הפלטפורמה, שחקנים ויוצרי תוכן מאגדים את האוהדים שלהם ב"מועדוני מעריצים", שיכולים לתקשר ולהתחרות זה עם זה. בין היתר, המועדונים משתתפים בליגות תחרותיות אל מול מועדונים אחרים ברחבי העולם, מקיימים אתגרים יומיים נושאי פרסים ומציעים הטבות נוספות.

על רקע הצמיחה המסחררת של תעשיית ה-eSports, שחקנים ויוצרי תוכן בתחום תופסים את אור הזרקורים וסוחפים אחריהם קהל רב. עם זאת, רוב המשפיענים בתחום נאבקים בכדי לייצר רווחים מהמעריצים שלהם ומסתמכים בעיקר על ייצור תוכן חדש עבורם באופן יומיומי.

הטכנולוגיה של חברת Quarterback מנטרת באופן אוטומטי את פעילותם של המשפיענים ויוצרת בזמן אמת אתגרים עבור קהילת האוהדים שלהם. בנוסף, הפלטפורמה מסייעת לשחקנים ויוצרי תוכן לנצל את זמן המשחק של האוהדים שלהם, ויוצרת אוטומטית ספריית מדיה של משחקים המבוססת על פעילויות המשחקים של כל אוהד. Quarterback פועלת כשכבה מקבילה למשחק ללא צורך באינטגרציה, ומאפשרת למעריצים לקיים אינטראקציה עם המשפיענים האהובים עליהם ללא כל הפרעה למשחק הרגיל.

הפלטפורמה של החברה הפלטפורמה של החברה הפלטפורמה של החברה

"עם עלייה מתמשכת בכמות הצופים, והפופולריות הגואה של המשפיענים ויוצרי התוכן, משדרי המשחקים ושחקנים מקצועיים בוחנים דרכים חדשות לעניין ולאתגר את הקהילות כדי לייצר הכנסות", הסביר מנכ"ל Quarterback ומייסד-שותף בחברה, יונתן וינברג. "הפלטפורמה שלנו מאפשרת למשפיענים לייצר אינטראקציה עשירה עם האוהדים שלהם, גם כאשר הם במצב לא מקוון, כדי לערב את קהילת האוהדים ולייצר אפיק הכנסות חדש".

השותף המייסד של קרן ההשקעות BITKRAFT, ינס הילגרס, סיפר על ההשקעה Quarterback ומדוע החליטו להוביל את הסבב: "אנו נרגשים מאוד לקחת חלק בעיצוב העתיד של מעורבות המעריצים בתחום ע"י השקעה בצוות המייסדים של Quarterback. רוב משדרי המשחקים והשחקנים נאבקים לייצר רווחים מקהל האוהדים שלהם, וכאשר אותם האוהדים פונים לשחק משחקים משלהם הם מאבדים את הקשר איתם. Quarterback פותרת בעיה זו בדרך ייחודית ע"י סיוע למשפיענים להיות חלק בלתי נפרד מזמן המשחק של האוהדים".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות