אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
לראשונה: קוקה קולה מוכרת משקה אלכוהולי (אבל בינתיים רק ביפן) צילום: coca cola japan

לראשונה: קוקה קולה מוכרת משקה אלכוהולי (אבל בינתיים רק ביפן)

המשקה האלכוהולי הראשון של החברה הושק אתמול, אך רק לצרכנים באי היפני קיושו. המשקה המוגז בטעם לימון יימכר בפחיות בגרסאות של 3%, 5% או 7% אלכוהול

28.05.2018, 16:15 | שירות כלכליסט

המשקה האלכוהולי הראשון אי פעם של קוקה קולה הושק אתמול (א'), אבל רק מעטים יזכו לטעום אותו. המשקה המוגז בטעם לימון יימכר בגרסאות של 3%, 5% או 7% אלכוהול, אך רק לצרכנים באי היפני קיושו. המשקה הקרוי למון-דו (Lemon Do) מצטרף לרשימה ארוכה של מתחרים שמוכרים משקאות אלכוהוליים מוגזים דומים בשוק היפני – שם הם נקראים צ'ו-הי, ובדרך כלל משלבים אלכוהול עם מים ממותקים מוגזים. המשקאות האלה, הנמכרים בפחיות, מהווים חלופה לבירה, ומציעים מגוון של טעמים ותכולת אלכוהול, החל מפחות מ-3% ועד 8% אלכוהול בנפח.

קראו עוד בכלכליסט

עם זאת, ההשקה האחרונה אין משמעה שקוקה קולה מתכוונת מעתה למכור משקאות אלכוהוליים בכל מקום. החברה אפילו לא עשתה תוכניות להשקת המוצר בכל רחבי יפן, שלא לדבר על שאר העולם. השוק היפני הוא למעשה אחד הנסיוניים ביותר של קוקה קולה. החברה בוחנת בממוצע 100 מוצרים מדי שנה בשוק היפני, ומעטים מהם ממשיכים להפצה במדינות אחרות.

פחיות של המשקה החדש. תחליף לבירה, צילום: coca cola japan פחיות של המשקה החדש. תחליף לבירה | צילום: coca cola japan פחיות של המשקה החדש. תחליף לבירה, צילום: coca cola japan

למעט כניסה קצרה לשוק היין בשנות ה-70, קוקה קולה מעולם לא לקחה חלק בשוק המשקאות המשכרים – זאת אומרת, אם לא מחשיבים את הקוקאין שהיה חלק מהמתכונים המוקדמים שלה.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות