אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"תיאטרון זה עבודה, בערב חופשי אני הולכת למסעדה": שיחה חופשית עם מנכ"לית הבימה

אודליה פרידמן, מנכ"לית הבימה בשבע השנים האחרונות, מספרת על הרגע האהוב עליה בעבודה, על עתיד התיאטרון בארץ וגם מה היא ממש לא רוצה שאמא שלה תדע. פינג פונג מצולם

03.06.2018, 10:44 | שלומית רביד
 

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות

9 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
להלן הגברת:
אשה קנאית, שתלטנית ,בעלת רגשי נחיתות, וסובלת קשות קשות מחשדנות יתר.מסביבה סוחבים לה את התיק מנהל הכספים ומנהל השיווק שחלילה לא תתאמץ או תרגיש אדם מן השורה.מתייחסת לעובדי ההנהלה היא הסמנכ"ל ומנהלת המשרד הכל כך המכוערת( מאיפה שלא מסתכלים) כסמרטוטים. פיטרה כ5 מנהלות חשבונות מצויינות בחצי שנה וכ10 אנשי מכירות מדהימים. כל היום יושבת עם דלת סגורה זוממת למי להתנכל רק שתוכל להרגיש שווה חשובה וחזקה.מלקקת סדרתית למירי רגב שתוכל לחגוג עוד קצת על כספי הציבור עבד כי ימלוך ,פתטית, הכי לא ראויה שיש. גם זה יגמר
אחד שעבד שם בקומת ההנהלה וראה ושמע מקרוב.  |  15.06.19
6.
הנה עשר עובדות על מנהלת הבימה
1. היא לא מגיעה לעבודה לפני 1200. 2. את הבוקר היא פןתחת במספרה בעיקר בעיצוב שערה. 3. היא לא מכירה את התיאטרון בשעות הערב ולא חושבת להיות בערב רגיל באולמות אלא אם יש תקשרות חס ושלום. 4.היא לא יודעת מקט פנס מהם. 5.היא מסתגרת מאחורי דלת לבנה רוב שעות היום. 6.היא לא עונה למיילים מסיבות השמורות עימה. 7.היא מצליחה באופן מוזר לריב עם כולם רוב הזמן. 8.היא יודעת שאין לה מה לחפש אחרי הבימה. 9. כמעט כל כתבה שלילית על אודליה נכונה. 10.גם היא לא יודעת מי זה צכוב.
גלית  |  13.06.18
לכל התגובות