אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הפודקאסט של לירון סלומינסקי: "השאזאם של עולם האופנה"

הפודקאסט של לירון סלומינסקי: "השאזאם של עולם האופנה"

האם אי פעם חשבתם שתוכלו להתלבש כרגיל ולהרוויח מזה הטבות שוות? לירון סלומינסקי, המייסדת והמנכל״ית של חברת awear solution, מסבירה איך זה יכול לקרות

03.06.2018, 11:04 | בשיתוף בזק

הכל התחיל כשלירון סלומינסקי, המייסדת והמנכל״ית של חברת awear solution, ישבה עם חברה בבית קפה. החברה ראתה על בחורה אחרת תיק שמאד רצתה ושלחה את סלומינסקי לברר איפה נקרא – וזו נדהמה לגלות שבעלת התיק פשוט לא רוצה לספר.

זו, למעשה, היתה לידתו של הסטארטאפ שאותו הקימה עם שותפה אורן– סטארטאפ שבזכותו נוכל בקליק אחד לא רק לסרוק פריט לבוש ולמצוא מאיפה נקנה, אלא גם לקבל הטבות עבור לבישת מותגים: מי שלובש את הבגד שנסרק יוכל לקבל פרסים בעלי ערך מוסף - לא רק הנחה לקניות ברשתות, אלא גם חוויות שאי אפשר לקנות בכסף – מחתימה של פרזנטור נחשב, ועד כרטיס כניסה לשבוע האופנה בניו יורק.

ואיך מגיעה תסריטאית זוכת פסטיבל חיפה לתסריטאות דווקא להקמת לסטארטאפ?

"אני תמיד חושבת שאין הבדל בין תסריטאי ליזם", אומרת סלומינסקי. "בשניהם אתה מספר סיפור. גם כאן אתה מגייס כסף על בסיס סינופסיס ואז יושב לכתוב את כל הרעיון".

אחרי פיילוט ראשון עם דונה קארן בניו יורק ופרסום של מאות כתבות בכל העולם, פניהם לעתיד הלא רחוק: "כיזמים צריך להיות מאוד אופטימי ומאד מטומטם. החלטנו שאנחנו הולכים להפציץ את העולם בטכנולוגיה לבישה. בפועל היה קשה לשכנע חברות אופנה להתחיל עם כמות גדולה של פריטים, אבל החלטנו להתעקש".

האזינו לשיחה המלאה וגלו איך יכולים להשתלב צ'יפים חכמים בתחום האופנה, מה הבעיה המרכזית בשוק האופנה ומה ההבדל מטכנולוגיות קודמות שמנסות לזהות פרטי לבוש.

האזינו לפרקים נוספים בסדרת הפודקסטים "שיחה מהעתיד" של בזק.

תגיות