אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אנדר ארמור: נעלי הספורט של השחקן והמתאבק דווין "הרוק" ג'ונסון נחטפו תוך 30 דקות צילום: גטי / Under Armour

אנדר ארמור: נעלי הספורט של השחקן והמתאבק דווין "הרוק" ג'ונסון נחטפו תוך 30 דקות

החברה הוציאה את הנעליים בחופשת יום הזיכרון האמריקאי וצבעיהן הם מחווה לכוחות הביטחון במדינה. אנליסטים שהביעו חשש לאחרונה מכמויות המלאי הגבוהות של החברה, רואים בפופולריות של הנעליים כסימן לשיפור

06.06.2018, 12:38 | שירות כלכליסט
נעלי Project Rock 1 של השחקן ומתאבק העבר דווין "דה רוק" ג'ונסון, תוצרת חברת אנדר ארמור, שהוצאו למכירה בכמויות קטנות ב-28 במאי באתר החברה ובבתי מותג (Brand Houses) ברחבי ארה"ב, אזלו מהמלאי תוך 30 דקות.

השקתן של הנעליים נפלה על חופשת יום הזיכרון האמריקאי, וצבעי האדום, לבן וכחול שלהן הם מחווה לאנשי כוחות הביטחון של המדינה, כך נאמר בהודעת החברה לעיתונות.

קראו עוד בכלכליסט

הנעליים, שמחירן 120 דולר, מכילות מאפיינים כמו תמיכה בעקב ליציבות בעת הרמת משקולות, וכן תפר עליון לחביקה הדוקה סביב הקרסול וכף הרגל.
נעלי הספורט Project Rock 1. אזלו מהמדפים, צילום: גטי / Under Armour נעלי הספורט Project Rock 1. אזלו מהמדפים | צילום: גטי / Under Armour נעלי הספורט Project Rock 1. אזלו מהמדפים, צילום: גטי / Under Armour

אנדר ארמור תחדש את המלאי ב-28 ביוני, שיהיה תאריך ההשקה העולמי של הנעליים. "אנחנו רואים את דוויין כמניע ההמונים," אמרה אדריאן לופטון, סגנית נשיא בכירה לניהול מותג גלובלי באנדר ארמור.

החברה הודיעה על שיתוף הפעולה שלה עם כוכב הסרטים והמתאבק המקצועי לשעבר ב-2016, והפריטים הראשונים שהוצאו למכירה במסגרתו היו תיק גב ותיק ספורט.

אנליסטים הביעו חשש לאחרונה לגבי כמויות המלאי הגבוהות, אחרי שפורסמו הרווחים של הרבעון הראשון, תוך דאגה שהדבר עשוי ליצור לחץ שולי על אנדר ארמור ולפגוע בצמיחתה, אך הפופולריות של פרוג'קט רוק 1 עשויה להיות סימן לשיפור.

אתמול העלו אנליסטי Stifel את מחיר המטרה שלהם למניות אנדר ארמור מ-20 דולר ל-27 דולר, לאחר דיונים עם החברה.

"אנו מעודדים במיוחד מהאפשרויות הנפתחות בפני החברה לשיפור ברווחיות הגולמית, בין היתר באמצעות צמצום רמות החוב והשיפור הצפוי בהתנהלות בענייני החומרים ופעילות המפעלים". כך נכתב ע"י Stifel.

מותגי הלבשה נוספים, כמו Tapestry, Coach, ומייקל קורס נקטו גם הם צעדים להגבלת שיעורי הפצת מוצריהם על מנת לשמר את יוקרת המותג. אנליסטים שיבחו את הצעדים הללו, אם כי מניות טפסטרי עדיין ירדו ב-4% בשנה החולפת בעוד אלה של מייקל קורס עלו ביותר מ-84% במהלך אותה תקופה.

תגיות