אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הפרסומת שתריח את הצופה ותציע לו מסטיק צילום: יחצ

הפרסומת שתריח את הצופה ותציע לו מסטיק

שמונה חברות טכנולוגיה ישראליות ישתתפו בתערוכה הגדולה של עולם הפרסום שתיפתח היום בקאן, צרפת, בסיועו של מכון היצוא הישראלי

14.06.2018, 08:13 | אורנה יפת

מכון היצוא ילווה שמונה חברות טכנולוגיות ישראליות לתערוכת Cannes lions הנחשבת לכנס האוסקר של עולם הפרסום. התערוכה תתקיים בקאן, צרפת, ומשתתפות בה חברות הפרסום המובילות בארץ ובעולם. השנה ההאב הישראלי יציג חברות שפיתחו טכנולוגיה שמתחברת לעולם הפרסום.

על החברות שיצאו לתערוכה נמנות, בין היתר, BYOND שמציעה ללקוחותיה פלטפורמה של מציאות רבודה; Primis שפיתחה מוצר בתחום הווידיאו שעוזר לבעלי אתרים לקדם תוכני וידיאו מומלצים לגולשים שלהם תוך שילוב של פרסומות שיש להן השפעה על הגולש; NanoScent שפיתחה מכשיר שמזהה ריחות על פי כימיקלים שהם פולטים ו־Glassbox שפיתחה טכנולוגיה להקלטת חוויית המשתמש שמאפשרת להבין מה עושים הלקוחות באתר, וגם למה. "בפעם הראשונה, מכון היצוא מקים מתחם טכנולוגי שכולו מוקדש ליצירתיות בפרסום. החברות שמגיעות איתנו חושפות טכנולוגיות חדשניות עבור סוכנויות הפרסום והברנדים הגדולים בעולם", אמרה נועה אברהמי מנהלת ענף מדיה דיגיטלית במכון היצוא.

מכשיר חיישן של חברת NanoScent , צילום: יחצ מכשיר חיישן של חברת NanoScent | צילום: יחצ מכשיר חיישן של חברת NanoScent , צילום: יחצ

BYOND

 הישראלית פונה בעיקר לשוק האמריקאי ועובדת עם חברות כמו קוקה קולה, סמסמונג ופיצה האט. "אחד הפרויקטים שלנו זה קמפיין ענק שעשינו לקוקה קולה לקראת המונדיאל", מספר ערן גלילי, סמנכ”ל טכנולוגיות וממייסדי החברה, "פיתחנו עבורם חויית מציאות רבודה ומדומה במסגרתה יש מטוס של קוקה קולה שמסתובב עם הגביע של פיפ”א ובאמצעות הטכנולוגיה ניתן לעשות סיור מרחוק בתוך המטוס ולראות איך נראה פנים המטוס".

NanoScent שהוקמה ב־2017 על ידי אורן גבריאלי, ערן רום ופרופ' חוסאם חאיק, כבר גייסה עד כה מיליון דולר ופיתחה מכשירים המסוגלים לקרוא ריחות מפליטת כימיקלים באמצעות חיישן. בתחילת 2019 ייצא לשוק פח שפיתחה החברה עבור השוק הישראלי אשר מריח את החיתול ויכול לעזור להורים לדעת מה מצב בריאותו של התינוק והתזונה שלו. "הרעיון הוא לתת לחפצים יכולת לזהות ריח", מסביר אורן גבריאלי, מנכ"ל החברה. "באחת הטכנולוגיות שפיתחנו, הצרכן יכול להתקרב לעמדה של שלט רחוב, לנשוף עליה ולקבל התאמה אישית עבור מוצר היגיינת הפה הנכון עבורו".

תגיות