אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
וויימו מספרת: הנסיינים נרדמים במונית האוטונומית שלנו צילום: waymo

וויימו מספרת: הנסיינים נרדמים במונית האוטונומית שלנו

החברה ביצעה סיכום ביניים של הניסוי הציבורי שהיא מבצעת מזה מספר חודשים בעיר פיניקס באריזונה. בכיר בוויימו סיפר שהנוסעים נוטים להירדם ולשכוח במונית את הסמארטפונים שלהם, ומתלוננים על שאין רחבות עצירה מתאימות בכניסה לקניונים וסופרמרקטים

14.06.2018, 16:49 | יואב סטולר

חברת וויימו מבית אלפבית עורכת סיכום ביניים של פיילוט המוניות האוטונמיות שהיא מפעילה בחודשים האחרונים בעיר פיניקס שבאריזונה. במהלך הניסוי, יותר מ-400 איש הוזמנו לנסוע במוניות אוטונומיות לשימושים כהסעת ילדים, בילויים, קניות ועוד - ולמלא משובים שיאפשרו לחברה לשפר את השירות.

קראו עוד בכלכליסט

סאסוואט פאניגראהי, מנהל מוצר בווימו, סיפר שנוסעים רבים נרדמו במהלך הנסיעה, שכן לא נדרשו לבצע שום פעולה או לתקשר עם נהג. כדי להתמודד עם הנוסעים הישנים, הותקן במוניות פעמון שמצלצל בעדינות כשמגיע הרכב ליעדו. כמו כן, חשף שיחסית הרבה מהנסיינים שכחו במונית האוטונומית חפצים אישיים כגון סמארטפונים. לפי וויימו,  

נרדמים, נינוחים, שוכחים שהרכב אוטונומי, צילום: waymo נרדמים, נינוחים, שוכחים שהרכב אוטונומי | צילום: waymo נרדמים, נינוחים, שוכחים שהרכב אוטונומי, צילום: waymo

הניסוי העלה נקודה מעניינת בדבר השימוש ברכב אוטונומי להגעה אל מרכזי קניות ומהם; הנוסעים הרי לא נדרשו למצוא חנייה - רק לעלות על מונית אוטונומית כדי להגיע ולהזמין עוד אחת כדי לשוב לבתיהם. לכן, התלוננו רבים מהם על שנדרשו להיסחב עם הקניות שלהם עד לנקודה אליה הגיע הרכב האוטונומי, דבר שהיה נמנע לו היה מרחב עצירה גדול בכניסה לקניונים ולסופרמרקטים.  

"אנחנו לוקחים את כל הנקודות של המשוב שהגישו הלקוחות ומנתחים אותן, כדי שבהמשך נוכל להשתמש בהן בעיצוב של מכונית וההתנהגות שלה", אמר פאניגראהי.

תגיות