אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הכירו את האפליקציה שהופכת את הדייטינג לתוכנית ריאליטי אישית צילום: techcrunch

הכירו את האפליקציה שהופכת את הדייטינג לתוכנית ריאליטי אישית

אפליקציית Crown, שפותחה בידי בעלת טינדר, מציגה לגולשים מועמדים לדייטינג שמתמודדים על העניין שלהם יום אחר יום - עד לבחירת המנצח, שיוכל להתכתב עמם. איזה יתרון יש בהפיכת ההיכרות המקוונת למשחק?

18.06.2018, 11:28 | יואב סטולר
ענקית ההיכרויות Match השיקה רשמית אפליקציית דייטינג חדשה שהופכת כל יום בה לתוכנית ריאלטי אישית. Crown, שנחשפה באתר techcrunch, מציעה עבור המשתמשים בבית קצת מהחוויה של תוכניות ההיכרויות שמציפות את הפריים טיים, כשהיא מושכת אותנו ליותר רגעי קבלת החלטות.

קראו עוד בכלכליסט

Crown פועלת כך: בצהרי כל יום מקבלים המשתמשים 16 אופציות לבני זוג פוטנציאליים שנבחרו על ידי אלגוריתם האפליקציה. אותם המעומדים יוצגו זוגות-זוגות זה אחר זה כשבכל פעם על המשתמש לבחור אדם אחד שיעלה לשלב הבא. האחרון שישאר יהיה שווה למאצ' בטינדר והשניים או יוכלו להתחיל שיחה ביניהם או להחליט לוותר ולעבור הלאה.

אפליקציית Crown, צילום: techcrunch אפליקציית Crown | צילום: techcrunch אפליקציית Crown, צילום: techcrunch

אפשר למתוח ביקורת על תחושת המשחק שיש ב-Crown ולטעון שמדובר בהוזלה של חוויית הדייטינג, אך ב-Match סבורים שהשיטה החדשה דווקא נותנת ערך מוסף להיכרות. פטריסיה פרקר, מנהל מוצר בחברה, הסבירה כי התהליך שעוברים המשתמשים עד למציאת בן הזוג הפונציאלי הוא ההיפך הגמור מהמיידיות של טינדר. לראייתה, כך יקבל כל דייט משמעות רבה יותר. כמו כן, אמרה פרקר ש-Crown לא מציגעה שפע אינסופי של אנשים ואפשרויות כפי שעושים שירותי דייטינג אחרים. היא מאלצת את המשתמש לבחור מראש עוד לפני שיגיעו לשלב יצירת הקשר - ובכך, להעדיף איכות על כמות.

האפליקציה תוכל לכלול גם שירותי פרימיום: למשל, הגעה להתאמה עם יותר מאדם אחד בכל סיבוב, או להגיע למשתמשים שזכו לעניין רב בקרב אחרים ולכן סומנו כמבוקשים יותר. בנוסף, ניתן יהיה לשלב ב-Crown גם תכונת סופר לייק בדומה לטינדר, כדי לאותת לאחרים על עניין - כדי לשפר את הסיכוי שיעבירו את המשלם לשלב הבא.  

Crown ניתנת להורדה בחינם באפסטור של אפל והיא עתידה לצאת בקרוב גם עבור משתמשי האנדרואיד. זאת בעוד שבחברה מתפארים בשיעורי שימוש יומיים גבוהים מאוד שגילו עד כה המשתמשים באפליקציה ביחס לשירותים מתחרים. מעניין יהיה לראות האם וכיצד יתחברו הלקוחות ליישום החדש של Match; טינדר ספגה ביקורת קשה כשהושקה, וברבות הימים הפכה לאחד היישומים הכי מכניסים בעולם.
שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות