חדר במלון זו לא חתונה קתולית

הזמנתם חדר במלון ונאלצתם לבטל את החופשה? במקרים רבים לא תוכלו לקבל החזר על ההזמנה. את הבעיה הזו עוקפת אפליקציית Roomer שבנתה פלטפורמה "למכירת" הזמנות חדרים שלא מומשו. איך זה עובד?

11.07.2018, 12:53 | מאור שלום סויסה

ההיצע העצום של חדרי מלון ביעדי התיירות המבוקשים מעניקים אמנם אין ספור אפשרויות לבחירה בכל מגוון הרמות והמחירים, אבל במקרים רבים דווקא בגלל ההיצע הרחב אנו נוטים לשנות את דעתנו לעיתים תכופות יותר.  

באתרים רבים קיימים מחירים אטרקטיביים לחדרי מלון, אבל אז תידרשו להתחייב למימוש ההזמנה ללא יכולת לבטל אותה ולקבל החזר כספי כספי על החדר. כאן נכנס לתמונה סטארטאפ הטראוול-טק הישראלי Roomer. 

ועידת התיירות של כלכליסט תתקיים ב-18 ביולי. לפרטים לחצו כאן  

רומר הוקמה בשנת 2013 ע"י גון בן דוד, עדי זלינגר ובן פרומים כדי לפתור בדיוק את הבעיה הזאת. קפצנו למשרדי רומר בחללי העבודה המשותפים של Labs בעזריאלי שרונה, המאכלסים קהילה הולכת וגדלה של מיזמי TravelTech. פגשנו את גל זוטא, סגנית הנשיא לתפעול (COO) ברומר, שסיפרה לנו איך הם מצליחים להחזיר כסף ללקוחות שרכשו חדר במלון ללא אפשרות ביטול אבל נאלצו לוותר עליו ממגוון סיבות: "מה שצריך לעשות זה בסך הכל להיכנס לאתר שלנו, להזין את פרטי החדר שהזמנת למערכת, אפילו עד 24 שעות לפני הצ'ק אין, ואנחנו נפרסם את החדר אצלנו באתר במחיר שאתה קובע. ההמלצה שלנו היא להתחיל במחיר הנמוך ב-20% מהמחיר שאותו שילמת ואם אף אחד לא קפץ על המציאה להמשיך להוריד את המחיר ככל שמתקרב תאריך ההזמנה".  

אפליקציית Roomer, צילום: מסך אפליקציית Roomer | צילום: מסך אפליקציית Roomer, צילום: מסך


החלפת שם המוטב לחדר דורשת את אישור בית המלון ולא תמיד זה צולח, מספרת לנו גל ומוסיפה: "לנו יש את הקשרים המתאימים עם מגוון בתי מלון והרשתות כדי שכמה שיותר תיירים יוכלו לקבל את כספם בחזרה במקרה שמצאו קונה לחדר שלהם, ואם זה לא מצליח אנחנו ערבים ללקוח שלנו ומנסים למצוא להם אלטרנטיבה ראויה לחדר שביטלו". 

רומר גם מציעים למכירה באתר שלהם הזמנה סטנדרטית של חדרי מלון ומתכננים בעתיד להרחיב את הפעילות גם להחזר כספי עבור ביטול חבילות נופש ואפילו להציע סוג של 'ביטוח' לחדרי מלון שמוצעים ללא אפשרות ביטול.

 

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות