אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
חדשות רעות לקסטרו: טראמפ משבש את התרחבות קרולינה למקה צילום: אוראל כהן

חדשות רעות לקסטרו: טראמפ משבש את התרחבות קרולינה למקה

החברה פועלת להרחיב את תחום פעילותה בחו"ל, ובעיקר בארה"ב, להפצת מותג המשקפיים. אולם ייתכן שהתחזיות האלו ורודות מדי

12.07.2018, 08:21 | יניב רחימי

מלחמת הסחר שהולכת וצוברת תאוצה בין ארה"ב לבין סין מאיימת לשבש את התוכניות של קרולינה למקה, החברה מקבוצת הודיס שעוסקת בעיצוב ומכירת משקפיים.

קראו עוד בכלכליסט

נכון להיום לקרולינה למקה יש 74 חנויות בישראל, 8 בספרד, 2 באנגליה, ו־6 חנויות בזכיינות בתאילנד ובאוסטרליה. החברה פועלת להרחיב את תחום פעילותה בחו"ל, ובעיקר בארה"ב, להפצת מותג המשקפיים. לצורך כך, קרולינה למקה דיווחה על כוונתה להתקשר בהסכם עם אישיות בינלאומית מפורסמת לפרסום מותג המשקפיים. אולם ייתכן שהתחזיות האלו ורודות מדי.

בר רפאלי מדגמנת משקפי קרולינה למקה , צילום: אייל נבו בר רפאלי מדגמנת משקפי קרולינה למקה | צילום: אייל נבו בר רפאלי מדגמנת משקפי קרולינה למקה , צילום: אייל נבו

בתחילת החודש פורסם דו"ח מפורט אודות עסקיה של קבוצת הודיס לקראת אסיפת בעלי המניות של קסטרו שעומדת לרכוש את כלל החברות בקבוצה, לרבות קרולינה למקה.

בפרק "גורמי סיכון מיוחדים לקבוצה" בדו"ח מופיע סעיף שמתייחס להטלת המכסים של ארה"ב שלפיו "הטלת מכסים על מוצרים שמיובאים מסין עשויה להשפיע על פעילות הקבוצה, ובפרט על התקשרות הקבוצה להפצת משקפי השמש של המותג 'קרולינה למקה' בארה"ב".

עוד נכתב באותו סעיף ש"ככל והטלת מכסים כאמור תצא לפועל, עשויה להיות לכך השפעה על פעילותה המתוכננת של הקבוצה".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות