אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מנכ"ל כאל החדש בא לעבוד: הוציא לדרך שינוי ארגוני בחברת כרטיסי האשראי של דיסקונט צילום: רמי זרניגר

מנכ"ל כאל החדש בא לעבוד: הוציא לדרך שינוי ארגוני בחברת כרטיסי האשראי של דיסקונט

על פי המבנה החדש בהנהלת כאל יהיו חברים 7 ראשי חטיבות (במקום 9 עד כה). לוי הלוי : "השינויים הארגוניים נועדו להפוך את כאל למחוללת תחרות בענף כרטיסי האשראי"

17.07.2018, 11:17 | רחלי בינדמן

מנכ"ל כאל הנכנס לוי הלוי הודיע היום על שורת שינויים במבנה הארגוני ובחלוקת תחומי האחריות בהנהלת החברה. השינויים אושרו ע"י דירקטוריון כאל בראשות רן עוז. כאל נמצאת בשליטת בנק דיסקונט ובניגוד למתחרות שלה - ישראכרט ולאומי קארד, דיסקונט לא נדרשת למכור את אחזקותיה בכאל במסגרת החוק להגברת התחרות בשוק האשראי.

קראו עוד בכלכליסט

על פי המבנה החדש בהנהלת כאל יהיו חברים 7 ראשי חטיבות (במקום 9 עד כה). חטיבת אסטרטגיה ומשאבים בראשות ברק נרדי תהיה אחראית על אסטרטגיה, כספים, משאבי אנוש, דיגיטל, דאטה, חדשנות ופינטק. חטיבת אשראי ושותפים בראשות אורי שוקר תהיה אחראית על אשראי (צרכני ועסקי), מועדונים ושותפים עסקיים. חטיבת שירותי תשלום בראשות אחיה פריד תהיה אחראית על המכירות והסחר לבתי עסק, תפעול הסכמי הנפקה, שירות לקוחות ושיווק. חטיבת טכנולוגיות ותפעול בראשות אירנה פורטניק תהיה אחראית על ייזום פרויקטים, פיתוח וניהול מערכות ותשתיות טכנולוגיות ודיגיטליות, אבטחת מידע, תפעול ונכסים.

לוי הלוי , צילום: רמי זרנגר לוי הלוי | צילום: רמי זרנגר לוי הלוי , צילום: רמי זרנגר

לצד חטיבות אלה יפעלו: חטיבת ניהול סיכונים בראשות אלכס בלטוש, חטיבת חשבות בראשות שאול מזרחי וחטיבת הייעוץ המשפטי בראשות קרן ארבל אברמסון.

בנוסף, דירקטוריון דיינרס אישר אתמול את מינוי ברק נרדי למנכ"ל דיינרס.

מנכ"ל כאל לוי הלוי אמר: "השינויים בהנהלת החברה נועדו להתאים את כאל לעולם החדש ולאפשר לה להפוך למחוללת תחרות בענף כרטיסי האשראי הישראלי. השינויים יאפשרו לנו להעניק פתרונות ושירותים מתקדמים ללקוחותינו ושותפינו, ולבסס את מעמדה של כאל כחברה מובילה בתחומי התשלומים והאשראי החוץ בנקאי".

אחד האתגרים המשמעותיים שיעמדו בקרוב לפתחו של לוי הלוי הוא שמירת מועדון הלקוחות היוקרתי של כאל ואל על - מועדון פליי קארד שכעת נפתח לתחרות מחודשות וחברות כרטיסי האשראי המתחרות צפיות להילחם עליו שכן הוא נחשב אחד המועדונים החזקים ביותר בקרב חברות כרטיסי האשראי וכפי שנחשף השבוע בכלכליסט - שיעור הגיהוץ הממוצע בכרטיס של פליי קארד הוא הגבוה מבין הכרטיסים בישראל.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות



9 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

9.
נייט
זמני המתנה גרועים בהוט. שעות חיכית למענה, בסוף אנשים התיאשו ולא התקשרו למענה ואז....היה שיפור בשירות, זמני המתנה התקצרו, פחות פניות, אתם מבינים? בגלל שירות גרוע התקשרו פחות אנשים ומנהלי המוקד הראו שיפור. לא יאמן מנהל עם מצ'טה ביד יכול לכסח כל דבר בדרך. תנו לי מצ'טה=כסף ותראו שגם אני יכולה להבריא עסק.
גוד  |  18.01.19
7.
לא מפה תצא תורה
נשמע שהחברה מנסה למקסם את היכולת לעשות קופה עקב היתרון הרגולטורי שלה לאחר חוק שטרום. בשום פנים ואופן זה לא נשמע כמו הצעת ערך ללקוחות, שעדיין נשחטים תחת עול העמלות, הריביות והשירות הגרועים בענף. גם אם תזכה מחדש במכרז על Fly Card, יתר הלקוחות (ומחזיקי כרטיס זה, כפי שכבר היום) ישלמו את המחיר.
מגהץ קיטור  |  18.07.18
5.
שיינויים לא יוצר ערך
לצערי מנהל נוסף חושב שזיעזוע המערכת יביא לשינויי הנכנסף. כל זעזוע ללא חדשנות עם ערך אמיתי ללקוח לא יכולל שינויי. ההפך הוא הנכוו: עובדים מתוסכלים, לקחות ללא שירות, חברה מפתחת מוצרים ללא ערך לללקוחות. הגיע הזמן להפח להביא מנהל שיודע ליצור ערך לבתי עסק....רחמנות על העובדים
שינויים  |  17.07.18
לכל התגובות