אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ועידת התיירות

מנכ"לית טרווליסט: "הרבה פעמים החופשות ממוקדות לחיפוש של חוויה"

תמר גרזון בכנס התיירות של "כלכליסט", " כיום רוב הלקוחות עדיין רוכשים כרטיסים בקופה לאטרקציות ועומדים בתורים ארוכים. אין ספק שאטקרציות זו אחת הדרכים שלנו להתפתח בתחום האטרקציות באונליין"

18.07.2018, 11:41 | אורנה יפת

"לפני שנה חגגתי יומולדת עגול וכולם מסביבי שאלו אותי מה תעשי ביומולדת. מספר עגול זה מחייב. ועניתי לכולם שאני טסה להופעה של קולדפליי. אף אחד לא שאל אותי לאיזה יעד אני טסה. זה לא עניין. אני טסתי לחוויה. לראות הופעה". כך סיפרה תמר גרזון מנכ"לית טרווליסט, בכנס התיירות של כלכליסט.

תמר גרזון, מנכ"לית טרווליסט , צילום: עמית שעל תמר גרזון, מנכ"לית טרווליסט | צילום: עמית שעל תמר גרזון, מנכ"לית טרווליסט , צילום: עמית שעל

גרזון טוענת, כי "אנחנו רואים בשנים האחרונות שינוי בהתנהגות הצרכנית. צרכנים טסים לפעמים לאותו יעד פעמיים או שלוש פעמים. 80 אחוז מהאנשים שעושים חיפוש אצלנו בטרווליסט גמישים ביעד וגמישים במחיר ובעיקר מחפשים חוויה. מעבר לזה, בשנים האחרונות רואים שהנושא של האונליין מתחזק בתחום התיירות. התיירים הישראלים בודקים הכל. בודקים באתרים בארץ ובאתרים בחו"ל וזה כולל אוטרקציות וחוויות והרבה פעמים החופשות ממוקדות לחיפוש של חוויה. רואים שכיום הלקוחות רואים בטיסה סוג של קומודיטי".

גרזון אמרה כי שוק האטרקציות הוא השוק השלישי בגודלו בעולם התיירות. "רואים שהשוק הזה עובר להתנהל יותר ויותר באונליין. לא נעמוד יותר בתור לקנות כרטיס לאטרקציה. גם זה ישתנה בעתיד. שוק התיירות זה לא רק טיסות. כיום רוב הלקוחות עדיין רוכשים כרטיסים בקופה לאטרקציות ועומדים בתורים ארוכים. אנחנו רוצים להתפתח ואין ספק שאטקרציות זו אחת הדרכים שלנו להתפתח בתחום האטרקציות באונליין".

תגיות