אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ועידת כלכליסט

גל רימון: "הגישה צריכה להיות היום 'העובד במרכז' ולא הלקוח"

רימון, מנכ"ל ומייסד Game Effective, מתמחה ב"מִשְׂחוּק" - הפיכת תהליכים רגילים ושגרתיים ל"משחק", אחד מהטרדנים החזקים היום בעולם ה-HR שכבר הוכיח כי הוא מסוגל לשפר משמעותית את ביצועי העובדים

24.07.2018, 12:23 | אדריאן פילוט

"הגישה היום היא שה'לקוח במרכז', אבל הגישה צריכה להיות 'העובד במרכז' - עם זאת, אני חייב להדגיש כי יש פחות מ-1% בחברות בעולם שבה העובד במרכז", כך אמר גל רימון, מנכל ומייסד Game Effective בוועידת חווית העובד בעידן החדש של "כלכליסט" ו-Nespresso.

רימון מתמחה ב"מִשְׂחוּק" (Gamification), הפיכת תהליכים רגילים ושגרתיים ל"משחק", אחד מהטרדנים החזקים היום בעולם ה-HR שכבר הוכיח כי הוא מסוגל לשפר משמעותית את ביצועי העובדים.

גל רימון בוועידה, צילום: עמית שעל גל רימון בוועידה | צילום: עמית שעל גל רימון בוועידה, צילום: עמית שעל

רימון הסביר את המהפכה ואת הצלחת הגישה של המִשְׂחוּק בשינויים תרבותיים דרמטיים. "היום זה הכל 'אני' וזה לאו דווקא דבר רע, אבל זו עובדה. אפילו אמא שלי מעלה תמונות של עצמה בפייס. כולנו גדלנו על אטוס של 'עבודה קשה'. שזה דבר טוב וזה חובה. בארה''ב עבודה

קשה כבר איננה ערך עליון. בישראל עדיין כן. התרבות היום הוא 'פאן לי', כיף לי", אמר רימון.

לדבריו, מנהלי משאבי אנוש חייבים לקחת בחשבון כי "לפני שהעובד מגיע לארגון ופותח את התוכנה הכללית, ה-CRM, שהיא זהה לכל אחד ואחד מהעובדים - הוא כבר היה בטינדר, בפייס, באינסטגרם ואז מגיע ל-CRM שזה הדבר הכי משעמם בעולם. העובד שלנו רוצה חוויה כיפית ואישית".

רימון סיפר כי כיום הוא לא מראיין עובדים, אלא העובדים מראיינים אותו ואת הדבר שהכי מעניין אותם זה "איך צומחים". "עובדים נשארים איתי רק בשביל לצמוח. אני לא אוהב את המונח 'מערבות' אבל כן אני מדבר על Engagement". רימון מדגיש כי תהליך הלמידה חייב להפוך חווייתי ובמונחים של "מיקרו-למידה": מסרים קצרים - אין אפשרות לשבת ולשמוע 45 דקות. "פעם הינו הולכים לקורס, היום הלמידה חייבת להגיע אלינו", סיכם.

תגיות