אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ועידת כלכליסט

מנכ"ל Jobit: "הפער בין הדור החדש לעולם התעסוקה הישן - מאתגרי הכלכלה הישראלית"

תומר כהן אמר את הדברים בוועידת "כלכליסט" היום. לדבריו, ארגונים שרוצים להתאים את עצמם לדור ה-Y צריכים להגדיר את ההיכרות עמו כיעד עסקי, להתאים את הליכי הגיוס לדור החדש ולהל אחרת את העובדים

24.07.2018, 15:44 | אמיתי גזית
"חברות שלא יתאימו את עצמן לדור ה-Y לא יצליחו לצמוח. למעסיקים יש שתי אופציות - להילחם בשינויים שמתחוללים או להתאים עצמם לדור החדש". כך אמר היום תומר כהן, מנכ"ל ושותף מייסד, Jobit, בוועידת חווית העובד בעידן החדש של "כלכליסט" ו-Nespresso.

קראו עוד בכלכליסט

לדברי כהן ארגונים שרוצים להתאים עצמם לדור ה-Y צריכים לעשות שלושה דברים: "ראשית, ללמוד את הדור ולהבין אותו, ממש להגדיר זאת כיעד עסקי בחברה. שנית, להתאים את הליכי הגיוס לדור החדש, ולבסוף, לנהל אחרת. החברות הכי גדולות בעולם משקיעות משאבים כדי להתאים את הארגונים שלהם למהפכה".

תומר כהן, מנכ"ל Jobit, צילום: עמית שעל תומר כהן, מנכ"ל Jobit | צילום: עמית שעל תומר כהן, מנכ"ל Jobit, צילום: עמית שעל

כהן הסביר כי בארץ יש 1.8 מיליון תושבים השייכים לדור ה-Y. "הפער בין דור העובדים החדש לעולם התעסוקה הישן הוא אחד האתגרים הכי גדולים של הכלכלה הישראלית. היום עובדים מדור ה-Y מחפשים להשפיע, להתקדם, להתפתח. מנהל שלא ייתן להם פידבק תמידי יאבד אותם. דור ה-Y מסתכל על מקום העבודה כפרק ואולי אפילו פיסקה בספר של החיים שלו. אנשים נמצאים במשרה אחת כ-18 חודשים".

בנוסף אמר כהן כי הטכנולוגיה ובמיוחד מסך הטלפון השפיעה על דור ה-Y. "המסך שינה אותנו דרמטית. המחקרים מראים שדור ה-Y שונא לדבר בטלפון, אבל הוא נמצא ארבע שעות נטו ביום מול המסך הזה, משתמשים בעיקר במילה הכתובה, אין יותר צורך בתקשורת אישית טלפוני". משום כך המליץ כהן לחברות להתאים עצמן לשינוי הטכנולוגי ולגייס עובדים באמצעות פלטפורמות טלפוניות.

תגיות