אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מיליארד דולר לשנה: המשחק פורטנייט חוגג יום הולדת

מיליארד דולר לשנה: המשחק פורטנייט חוגג יום הולדת

כותר הקרב ההמוני מציין שנה להשקתו עם סדרת אתגרים לשחקנים ובונוסים בדמות עוגות יום הולדת; למשחק החינמי יש כ-125 מיליון משתמשים, שרוכשים כ-40 פריטים וירטואליים ביום. שווי המפתחת, Epic Games, מוערך ב-5 עד 8 מיליארד דולר

25.07.2018, 15:14 | רפאל קאהאן

משחק הווידאו פורטנייט חוגג שנה להשקתו, אשר גרמה לטרנד משחקי הבאטל רויאל (זירת קרב המונית) להמריא ולהפוך לעסק רווחי ומשגשג מאי פעם. המשחק, בו נאבקת קבוצה של 100 גיימרים בקרב יריות מקוון עד לנצחונו של השורד האחרון, צבר עד כה 125 מיליון שחקנים והכניס למפתחת, אפיק גיימס (Epic Games), כמיליארד דולר.

קראו עוד בכלכליסט

המשחק הוא אולי אלים, אך בעל עיצוב אנימציה חביב ולא כולל ריאליזם מדמם, ולכן זכה לעידוד הורי ולפופולריות עצומה בקרב ילדים. הפופולריות שלו הפכה לתופעה תרבותית: לא מעט משחקני המונדיאל האחרון ביצעו ריקודים בסגנון שמקורו בדמויות המשחק לאחר שהבקיעו גולים.

המשחק פורטנייט המשחק פורטנייט המשחק פורטנייט

לכבוד יום ההולדת של פורטנייט, הודיעה אפיק גיימס שתשיק בונוסים בדמות עוגות יום הולדת שיוכלו הגיימרים לאסוף, ואתגרים שונים שייפתחו עבור מי שיאסוף עשר עוגות. השחקנים יוכלו גם להשלים סדרת אתגרים בפורטנייט ולזכות בתיק גב וירטואלי שמעוצב כעוגת יום הולדת. לא ברור כמה זמן יהיו זמינים האתגרים האלה, אך על פי קצב העדכונים של המשחק אפשר לשער שניתן יהיה לגשת אליהם לפחות בשבוע הקרוב.

מצב הבאטל רויאל החינמי מושך מדי יום כ-40 מיליון שחקנים על גבי כל הפלטפורמות עליהן המשחק זמין - מפלייסטיישן ואקסבוקס וכלה באייפונים ומחשבים (גרסת האנדרואיד נמצאת בפיתוח). חלק ניכר מהכנסות החברה נובע מרכישות שמתבצעות על ידי השחקנים במהלך המשחק, הנאמדות במיליוני דולרים בכל יום. בין היתר, קונים הגיימרים כלי נשק, תלבושות וכלים. 

אפיק גיימס, שנמצאת בין היתר בבעלות טנסנט הסינית, צפויה להשיק בהמשך השנה סדרת טורנירים פומביים בהם פרסים שיגיעו לכ-100 מיליון דולר - כסף קטן עבור הכותר, שלפי הערכות יכניס למפתחת שני מיליארד דולר עד 2019. להערכת בלומברג, שוויה של אפיק עומד על בין 5 ל-8 מיליארד דולר.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות



8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
לא ברור איך משחק לילדים לא מאפשר להורים לרכוש באופן חד פעמי
הדרך היחידה לרכוש היא לחבר כרטיס אשראי לחשבון (של הילד) ואין אפשרות לרכישה חד פעמית כלומר חייבים להשאיר את הכרטיס שם. מה שאומר שהילד יכול לקנות עוד .. ומה שיותר מרגיז הוא שחייבים להשאיר כרטיס מחובר לחשבון (מה שאני משתדל לא לעשות גם באתרים שחשובים לי הרבה יותר מפורטנייט) הם היו יכולים להרוויח הרבה יותר אם היו מאפשרים להורים לרכוש לילדים .. (זה המשחק לא ?) מצד שני מה אני מבין ... הם הכניסו מיליארד דולר ואני כותב תגובה ...
m  |  26.07.18
לכל התגובות