אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אל על משנה את תנאי הנוסע המתמיד ומורידה את הסף לקבלת מעמדות היוקרה צילום: סיוון פרג'

אל על משנה את תנאי הנוסע המתמיד ומורידה את הסף לקבלת מעמדות היוקרה

לפי המודל החדש שייכנס לתוקפו ב-1 באפריל 2019, יוכלו הנקודות שנצברו לממן את מלוא מחיר כרטיס הטיסה. בנוסף תשיק אל על כרטיסי בונוס במחיר מופחת של 25% עבור מחלקת התיירים ו-20% עבור מחלקות היוקרה

01.08.2018, 12:40 | תומר הדר

לקראת השקתם של סוגי הכרטיסים החדשים ב-15 באוקטובר אל על מעדכנת גם את תנאי מועדון הנוסע המתמיד ומציגה מודל חדש, שייכנס לתוקף ב-1 באפריל 2019.

לפי החברה, בניגוד למודל שהיה נהוג עד כה, שהיה מבוסס על יעדים ומחלקות (כלומר הנוסע מקבל נקודות בהתאם למחלקה שבה טס ובהתאם ליעד שאליו טס), מעתה יהיה מודל הנקודות מבוסס על ההוצאה הכספית לכרטיס, כאשר עשרה דולרים יהיו שווים נקודה אחת. עבור חברי מועדון הנוסע המתמיד שמונה דולרים יהיו שווים נקודה אחת.  

קראו עוד בכלכליסט

גונן אוסישקין, מנכ"ל אל על , צילום: סיון פרג גונן אוסישקין, מנכ"ל אל על | צילום: סיון פרג' גונן אוסישקין, מנכ"ל אל על , צילום: סיון פרג

בניגוד למצב שהיה נהוג בעבר, בו חברי מועדון הנוסע המתמיד לא יכלו לשלם עבור כל כרטיס הטיסה בנקודות, מעתה יוכלו הנקודות שנצברו לממן את מלוא מחיר כרטיס הטיסה (לא כולל מיסי נמל). בנוסף תשיק אל על כרטיסי בונוס במחיר מופחת של 25% עבור מחלקת התיירים ו-20% עבור מחלקות היוקרה שיהיו כפופים להיצע המושבים במטוס. מעבר לכך תאפשר אל על לראשונה לרכוש בנקודות כרטיסים המשלבים טיסות המשך עם חברות זרות המשתפות עם אל על פעולה במסגרת הסכמי קוד שייר. למשל, נוסע שטס לסיאטל יוכל לקנות כרטיס עד סיאטל דרך אל על בנקודות ולשלם על הכרטיס במלואו או בחלקו בנקודות דרך Cash&Points (במקרה זה לא תתאפשר צבירת נקודות).

לצד אלה מודיעה אל על כי הסף לקבלת מעמדות היוקרה הורד, כך שגם לקוחות במעמד בסיס יוכלו להגיע מהר יותר למעמד יוקרה. כך, מספר הנקודות הנדרש לקבלת מעמד כסף ירד מ-800 ל-400. מספר הנקודות הנדרש לקבלת מעמד זהב ירד מ-1,500 ל- 1,000, מספר הנקודות הנדרש לקבלת מעמד פלטינה ירד מ-3,000 ל- 2,500 ואילו מספר הנקודות הנדרש לקבלת מעמד טופ פלטינה ירד מ-7,000 נקודות ל6,500 נקודות. עם זאת, למהלך זה עלולה להיות השפעה בעייתית: מחד, מדובר במהלך אשר מיועד למשוך נוסעים לאל על אך מאידך, עם ההקלה בתנאים לקבלת מעמדות היוקרה עלול הדבר לייצר עומס של לקוחות במחלקות היוקרה.

תגיות

31 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

31.
קשה יותר להגיע למעמד יוקרה בשיטה החדשה.
למרות שעל פניו הורידו את כמות הנקודות להשיג מעמד כסף שלמעשה בשיטה החדשה אין לו שום ערכים מוספים מבחינת שרות יתר וצבירה. את המגבלה שכביכול הורידו לזהב...קיים כבר שנתיים ובשיטה החדשה כדי לצבור 100 נקודות צריך לשלם 800..ולא משנה אם זו טיסת עסקים.
רוני  |  16.02.19
29.
אל על בירידה
בשנתיים האחרונות ואחרי 25 שנים החברה הפסידה אותי ואת משפחתי .הקו לוס אנגלס ת"א פשוט לא אטרקטיבי ,יקר צפוף,מטוסים ישנים,(.גרוטאות המעופפות).מערכת בידור ישנה ולרוב לא עובדת. למרות הבלעדיות לטיסה הישירה !! והרצון לקנות מוצר ישראלי ,אני בוחר חברות זרות,וכמוני הרבה משפחות שגרות ועובדות בלוס אנגילס. הגיע הזמן להחליף את הציוד ,ולשפר את המחיר המופקע
עופר סולומון  |  15.08.18
28.
לא אל על
אני טס המון שנים והמון.. אני היום לא טס בכל על גם בעד כסף יש לי זהב בסטאר אליינאס זה פשוט ברמה אחרת. דרך אגב שדה התעופה בארץ זה המקום היחידי בעולם שלא מכבד את הפריורטי בהגעת מזוודות על אף שמשולם להם על זה יותר כסף.. שאלתי בשדה והודיעו לי במפורש שעל אף שבהגדרות וההנחיות הם מחויבים בכל אופן הבעלים מחליטים לא להתייחס לזה . תחכה למזוודה שלך כמו כולם. אל על ושדה התעופה אותה רמה . ותעיז להתלונן..
אהרון  |  15.08.18
לכל התגובות