אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
החברות שרוצות למכור לצופים הישראלים מוצרים דרך הממיר צילום: אוראל כהן

החברות שרוצות למכור לצופים הישראלים מוצרים דרך הממיר

אחרי שיתוף הפעולה בין פרטנר לדומינו’ס פיצה, שבמסגרתו הציעה חברת התקשורת בקמפיין המונדיאל הנחה למזמינים פיצה באמצעות הממיר, פנו חברות נוספות לפרטנר במטרה למכור את שירותיהן דרך הממיר

07.08.2018, 08:16 | יואב סטולר

יותר ויותר חברות מבקשות למכור לצרכן הישראלי מוצרים דרך הטלוויזיה. אחרי שיתוף הפעולה בין פרטנר לדומינו’ס פיצה, שבמסגרתו הציעה חברת התקשורת בקמפיין המונדיאל הנחה למזמינים פיצה באמצעות הממיר, פנו חברות נוספות לפרטנר במטרה למכור את שירותיהן דרך הממיר. ל”כלכליסט” נודע כי בימים אלו בוחנות כמה חברות בישראל אפשרות לשיווק והזמנה של כרטיסי קולנוע, חופשות נופש וחבילות תיירות והזמנת מוצרי מזון גם כן תוך שימוש בממיר כפלטפורמה. על פי פרטנר, שיתוף הפעולה הניסיוני הצליח מעבר לתחזיות המוקדמות, ולטענת החברה, התנועה ביישום ניכרת גם עם סיום משחקי גביע העולם בכדורגל ובמהלך חופשת הקיץ.

זה שנים פועלות חברות באופן דומה בעולם, בעיקר בארה”ב. חברת Connekt אף פרסמה מחקר הבוחן את נכונות הצופים לרכישה על גבי המסך בסלון. מהנתונים עולה ש־76% מהצופים מוכנים לרכוש מוצרים באמצעות הטלוויזיה שלהם. בין המוצרים המובילים בביקוש מצד הלקוחות עבור הפלטפורמה הטלוויזיונית: מוצרים לתחזוקת הבית, מכשירי חשמל, ביגוד אופנה וטיפוח, ריהוט ועיצוב ומוצרי מזון. דוגמאות ליישומים שכאלו ניתן למצוא בקמפיין של רשת H&M בתשדיר הסופרבול בארה”ב להזמנת פריטי לבוש, והזמנת כרטיסים לקולנוע שנעשתה בשיתוף שידורי הסטרימינג הולו. עבור חברות הטלוויזיה מדובר בערך מוסף לצופים שלהן שיכול אף להניב להן רווחים.

מנכ"ל פרטנר איציק בנבנישתי. בארה"ב זה פורמט מצליח, צילום: אוראל כהן מנכ"ל פרטנר איציק בנבנישתי. בארה"ב זה פורמט מצליח | צילום: אוראל כהן מנכ"ל פרטנר איציק בנבנישתי. בארה"ב זה פורמט מצליח, צילום: אוראל כהן

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות