אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אתר כלכליסט מרחיב את הפער ל-1.2 מיליון יוניקים

אתר כלכליסט מרחיב את הפער ל-1.2 מיליון יוניקים

ונושק ל-3 מיליון משתמשים ייחודיים בחודש, דה מרקר נחלש משמעותית לאחר השקת "חומת התשלום"

07.08.2018, 15:40 | שירות כלכליסט

נתוני חודש יולי של SimilarWeb המודד את תנועת הגולשים באתרי האינטרנט מלמדים כי אתר כלכליסט מוסיף להעמיק את שליטתו בתחום החדשות הכלכליות ברשת וממשיך להוביל את הקטגוריה בהפרש ניכר על פני מתחריו עם 2.9 מיליון משתמשים שונים בחודש בעוד המרקר עם 1.79 וגלובס עם 1.68 מיליון משתמשים שונים בחודש יולי 2018, פער של מעל ל- 1.2 מיליון יוניקים בחודש בין כלכליסט לגלובס ו- 1.1 מיליון יוניקים מעל דה מרקר.

כך גם מספר הביקורים בכלכליסט הגיע ביולי ל-7.66 מיליון לעומת 7.39 מיליון ביקורים בגלובס ו-6.84 מיליון ביקורים בלבד בדה מרקר שמאבד נתח משמעותי מאז השקת מנגנון התשלום עבור קריאת כתבותיו.

 

מקור: Similarweb.pro

פלטפורמת הדיגיטל של כלכליסט מעניקה לחברת סימילארווב באופן רציף וקבוע גישה מלאה לנתוני גוגל אנליטיקס במטרה לייצר שקיפות עבור המפרסמים, כלכליסט הנה הפלטפורמה היחידה שמקפידה לעשות כך לאורך זמן ובניגוד למתחרים.

SimilarWeb מודד את תנועת הגולשים באתרי האינטרנט בכל העולם ומאפשר השוואה בין אתרים דומים ומתחרים, על פי קטגוריה או מדינה. בניתוח נתוני האתרים הכלכליים בישראל עולה כי אתר כלכליסט מוביל על פני מתחריו בכל תחומי הגלישה.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות