אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מייסד Timeless Foods: "מוצרי הוואקום שלנו לא מועכים את המוצר" צילום: אוראל כהן

FoodTech 2018

מייסד Timeless Foods: "מוצרי הוואקום שלנו לא מועכים את המוצר"

מישל חביב, מייסד החברה שפיתחה מארזי ואקום קשיחים הרשומים כפטנט בארה"ב, אמר את הדברים באירוע פודטק של "כלכליסט": "המארזים שלנו מושלמים לחנויות נוחות, אבל גם למטוסים, רכבות ועוד"

08.08.2018, 20:19 | תומר הדר

"ואקום הוא חיובי עבור מוצרי מזון מסוימים, אך עד כה לא היה אפשר לארוז בוואקום מוצרים עדינים, כאלה שהלחץ מוחץ אותם. אנו פיתחנו מארז קשיח שמאפשר אריזת מוצר עדין בוואקום מלא וכך לאפשר הגנה מלאה ולאפשר למוצר חיי מדף של עד חודשיים ואפילו יותר", כך אומר היום (ד') מישל חביב, מייסד חברת Timeless Foods Technologies במהלך אירוע בחירת המהלך החדשני הבא בתעשיית המזון של "כלכליסט" בשיתוף תנובה.

לדברי חביב: "כיום אין מארזי ואקום קשיחים. המארז שלנו מורכב מצמד מגשים שעוברים תהליך ואקום במכונת ואקום, כאשר בתוך המארז יושב המזון. המארז עצמו אינו קורס. במקור פיתחנו מארז ראשון עבור תחום הפיצות, מוצר שלא ניתן לאחסן בוואקום כי הוא נמעך. המוצר שלנו שמר על טריות הפיצה במשך שמונה שבועות. בתחילת השנה קיבלנו פטנט רשום בארצות הברית".

מייסד Timeless Foods, מישל חביב בתחרות פודטק 2018, צילום: אוראל כהן מייסד Timeless Foods, מישל חביב בתחרות פודטק 2018 | צילום: אוראל כהן מייסד Timeless Foods, מישל חביב בתחרות פודטק 2018, צילום: אוראל כהן

חביב הוסיף לתאר את יתרונות המוצר: "המארז שלנו מציע חיי מדף ארוכים. אנו מאפשרים חיסכון עלויות שינוע כי אין הקפאה. אנו מאפשרים אריזה ושינוע של מוצרי פרמיום, האריזה שלנו מאפשרת גמישות וניידות של המוצר המוגמר, האריזה חד פעמית ואסתטית. יש לנו תכונה ייחודית - אפשרות לייצר מארז שגם חותך את המוצר למנות, כמו פיצה. למוצר לנו יש שימושים שונים אך אנו סבורים שהוא מושלם לחנויות נוחות אך לא רק. גם מטוסים, רכבות, קמפוסים של אוניברסיטאות, כי המוצר לנו לא דורש הקפאה במפעל".

לדברי חביב, "המודל העסקי שלנו מבוסס על חתימת הסכמים עם יצרני מזון קמעונאיים ומתן רישיונות ליצרני טכנולוגיית פלסטיקה. אנו יכולים להשתמש בסוגי פלסטיק שמצויים בתעשיית המזון ואנו מקיימים שיח עם חברות בישראל ובעולם לגבי פיילוט. אנו מאמינים שהפוטנציאל הראשוני שלנו הוא בשוק הפיצות. אנו חוסכים את עלויות ההקפאה והקירור המשמעותיות כך שהעלות הכוללת שלנו נמוכה יחסית לפיצה קפואה".

תגיות