צילום: רויטרס
אמזון תמשוך לקוחות להול פודס עם שירות איסוף עצמי
לקוחות אמזון Prime Now מוזמנים לבצע הזמנה במרכול האורגני דרך האפליקציה ולהגיע לסניף בתוך חצי שעה. עובדי החנות יעמיסו את המוצרים למכונית. היתרון: מהיר וזול יותר מהמשלוחים הרגילים. המתחרה וולמארט מפעילה שירות דומה
09.08.2018, 09:23 | שירות כלכליסט
ענקית המסחר המקוון אמזון ממשיכה להרחיב את דריסת הרגל שלה בשוק הקמעונאות הפיזי.
קראו עוד בכלכליסט
ענקית הפארם CVS תציע ביקורי רופא בווידיאו
רשת חנויות הפארם האמריקאית CVS תאפשר ללקוחות לבקר במרפאות שבסניפיה בלי לעזוב את הבית. החברה הודיעה כי עד סוף השנה היא תשיק שירות רפואה בווידיאו בשיתוף עם חברת Teladoc Health. בכך מבצעת CVS מהלך נוסף בענף שירותי הבריאות. היא הקימה את המרפאות בתוך החנויות שלה בשנת 2000, והן נותנות מענה לתופעות קלות יחסית כמו צינון, פריחה ושיעול. השנה רכשה CVS את ענקית הביטוח הרפואי אתנה ב־69 מיליארד דולר, מה שאמור להפוך את המרפאות למשמעותיות הרבה יותר עבור המודל העסקי שלה.המרפאות משמשות עבור CVS אמצעי לשמר את תנועת הלקוחות בחנויות, בעידן בו יותר ויותר צרכנים מעדיפים להזמין מוצרים דרך אתרי קמעונאות מקוונים ובראשם אמזון. שירות הרפואה מרחוק נועד לתת מענה ללקוחות שלא יכולים להגיע לאחת מ־1,100 המרפאות של CVS. אמזון, שדריסת הרגל שלה בענף שירותי הבריאות הולכת ומעמיקה, הודיעה השנה על הקמת חברת ביטוח בריאות משותפת לה, לבנק ג'י.פי מורגן, ולענקית האחזקות של וורן באפט, ברקשייר הת'אוויי. הגוף החדש אמור לספק ביטוח בריאות לעובדי שלוש החברות, אך הוא עשוי להשתלב גם במודל העסקי של אמזון.
קמעונאית אחרת שנמצאת בתהליכי התרחבות לשירותי הבריאות היא וולגרינז, שחשפה ביולי פלטפורמה שמאפשרת ללקוחות לאתר מוקד שירות רפואי ולהתחבר אליו כדי לקבל טיפול מרחוק.
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה