אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
נטפליקס החלה לבחון קידומים ופרסומות בשירותיה צילום: בלומברג

נטפליקס החלה לבחון קידומים ופרסומות בשירותיה

גולשים בארה"ב ובבריטניה דיווחו על פרומואים שהופיעו בשירות הסטרימינג, ומקדמים את הפקות המקור של החברה עצמה. נטפליקס אישרה זאת, והסבירה שמדובר בניסוי מוגבל

19.08.2018, 12:27 | עומר כביר
נטפליקס החלה לבחון שילוב פרומואים לתכנים מקוריים שלה, שיופיעו לאחר סיום צפייה בסדרה או בסרט - כך אישרה החברה בסוף השבוע.

קראו עוד בכלכליסט

בימים האחרונים מדווחים לקוחות נטלפיקס ברדיט שהחברה החלה להציג פורומואים לתכנים מקוריים שלה בין הסדרות והסרטים שהם צופים בהם. הדיווחים התקבלו בין השאר ממשתמשים בארה"ב ובבריטניה, שציינו שהפרומואים הופיעו רק בחלק מהמכשירים בהם הם משתמשים.

ממשק נטפליקס, צילום: בלומברג ממשק נטפליקס | צילום: בלומברג ממשק נטפליקס, צילום: בלומברג

"אחרי שהפרק הסתיים, הופיע מסך שאמר 'עוד Shameless מיד...' ואז הכיתוב נעלם ובמקומו הופיע, 'אבל קודם נסה את Insatiable' והטריילר התחיל להתנגן", סיפר אחד מהם.

נטפליקס אישרה את השינוי בתגובה לפניית אתר ars technica, אך הבהירה שמדובר בניסוי מוגבל. "אנחנו בוחנים האם הצגתה המלצות בין פרסומות עוזרת למשתמשים לגלות מהר יותר סיפורים שהם ייהנו מהם", נמסר. לדברי החברה, הפרומואים יוצגו רק לתכנים מקוריים של נטפליקס ובשלב זה רק לחלק מהמשתמשים.

תגיות