אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בעלי מכשירי OnePlus זועמים: לא מצליחים להתחבר לווייז

בעלי מכשירי OnePlus זועמים: לא מצליחים להתחבר לווייז

גולשים בארץ ובעולם מתלוננים על חוסר יכולתם לקבל נתוני מיקום במכשירי וואן פלוס לדגמיהם. כך תתקנו את הליקוי בעצמכם, מבלי להמתין לעדכוני תוכנה

22.08.2018, 14:01 | ניצן סדן
בעלי מכשירי וואן פלוס, יצרנית שזכתה לפופולריות גדולה בארץ, מתלוננים על ליקוי תוכנה באפליקציית ווייז; מאז הושק העדכון האחרון ליישום הניווט לפני כיומיים, לא מצליחים המשתמשים לקבל אות GPS, בעוד יישומים אחרים מבוססי מיקום פועלים כשורה.

קראו עוד בכלכליסט

עד כה, זוהתה התקלה במכשירי וואן פלוס 6, 5T ו-5, אך ככל הנראה שמשפיעה גם על דגמים ישנים יותר. דיווחים על התקלה הופיעו ביממה האחרונה בצרפת, ספרד וגם בארץ. גולשים זועמים תקפו בטוויטר את ווייז ו-וואן פלוס, ותבעו מהן לתקן את הליקוי.

מכשיר הוואן פלוס 6, צילום: רפאל קאהאן מכשיר הוואן פלוס 6 | צילום: רפאל קאהאן מכשיר הוואן פלוס 6, צילום: רפאל קאהאן

בתחילה הוערך שהתקלה נובעת ברכיב תוכנה במכשירים עצמם: לוואן פלוס יש כמה וכמה כלי תוכנה שאינם נפוצים במכשירי אנדרואיד אחרים - ומבצעים ניטור ביצועים מתמשך. בעבר נודע שחלק מאותם כלים אף אוספים ומעבירים מידע אישי בחשאי לשרתי החברה, פרקטיקה שהופסקה לאחר ביקורת ציבורית.

כדי לפתור את הבעיה, על המשתמשים להיכנס אל רשימת ההגדרות ולבחור בתפריט הסוללה. שם יש ללחוץ על אייקון שלוש הנקודות להרחבת נתונים. תופיע אפשרות אופטימיזציית הסוללה, ובה יש להפעיל את תכונת האופטימיזציה המתקדמת. לטענת ווייז, כך יתאפשר חיבור רציף ללוויינים. וואן פלוס טרם הגיבה בנושא, ולא ידוע מתי תשיק עדכון תוכנה שיפתור את הליקוי.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות