אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פולס הישראלית מגייסת 50 מיליון דולר בסבב C צילום: יח"צ

פולס הישראלית מגייסת 50 מיליון דולר בסבב C

הסטארט-אפ, שמתמחה בתיקון סמארטפונים ומוצרי חשמל, תשתמש בכסף כדי לבחון התרחבות של הפעילות שלה גם למזרח ולאירופה. כבר כיום היא מספקת שירותים לגוגל ומעסיקה כ-2,500 טכנאי שטח ברחבי ארה"ב

28.08.2018, 15:24 | הגר רבט
הסטארט-אפ הישראלית Puls שמציעה שירותי תיקון למכשירים סלולריים ומוצרי חשמל לפי דרישה הודיעה היום (ג') על השלמת סבב C בסך 50 מיליון דולר. את הסבב הובילה חברת Tamasek והשתתפו בו משקיעים קיימים: ויולה ונצ'רס, סקויה קפיטל, Red Dot Capital, סמסונג נקסט, Hanaco Ventures ועוד. סך ההון שהושקע בחברה עד היום עומד על 93 מיליון דולר.

קראו עוד בכלכליסט

פולס (לשעבר סלסייברס) החלה באספקת תיקונים למכשירים סלולריים בלבד והתרחבה מאז למגוון מכשירים ביתיים נוספים, כמו טלוויזיות, אנטנות ושערים חשמליים, כשכל רבעון מצטרפים אליהם מוצרים נוספים. החברה פועלת היום בארה"ב בלבד, שם היא מתחייבת לספק את השירות 7 ימים בשבוע בחלונות זמן מיידיים של כ-60 דקות. הפריסה ברחבי ארה"ב כוללת כיום יותר מ-2,500 טכנאים מוסמכים, ביותר מ-50 אזורים עירוניים במדינה.

את פולס הקימו ב-2015 איתי הירש ואייל רונן. מרכז הפיתוח שלה בישראל כולל כיום כ-35 עובדים וצפוי להתרחב בכ-15 אנשים נוספים בשנה הקרובה. "מטרת הגיוס היא לבחון התרחבות גלובלית בדרום אמריקה, אירופה והמזרח הרחוק" אומר ל"כלכליסט" אייל רונן, מייסד שותף ומנכ"ל החברה, "המשקיעים והחברות שלנו רוצים שנגיע גם למזרח ולאירופה".

מימין איתי הירש ואייל רונן יזמי Puls, צילום: רוני פרל מימין איתי הירש ואייל רונן יזמי Puls | צילום: רוני פרל מימין איתי הירש ואייל רונן יזמי Puls, צילום: רוני פרל

הטכנאים של פולס מועסקים בה במסגרת של פרילאנסרים, כאשר החברה מעבירה אותם תהליך מיון בסופו מתקבלים רק כ-10% מהפונים. בנוסף, פולס מעבירה את הטכנאים שלה הכשרות על מוצרים חדשים, ומספקת להם כלי עבודה וחלקי חילוף.

בשיחה מסביר רונן את המודל העסקי של פולס: "היתרון הגדול שלנו בהשוואה לחברות אחרות הוא שהמחיר הממוצע אותו לקוח משלם הוא 106 דולר. אנחנו משלמים לטכנאי 30-40 דולר לכל תיקון, עלות החלפים נע בין 10 ל-30 דולר וכל שאר העלויות מסתכמות בכ-3.5 דולר עבור כל שירות. זה מאפשר לנו רווח גולמי של כ-40 דולר עבור כל לקוח, משמעותית יותר מהרווח של חברות כמו אובר למשל".

לדברי רונן, פולס טרם הגיעה לרווחיות אבל היא שומרת על גדילה של 10% במספר האספקות בכל חודש: "אנחנו ממשיכים להשקיע את כל הכסף בגידול, לוקח זמן לכל ורטיקל חדש להגיע ליציבות פיננסית ואנחנו מוסיפים אותם בקצב מהיר מאוד".

באוקטובר האחרון פורסם ב"כלכליסט" כי פולס על מרחיבה את שיתוף הפעולה הבלעדי שלה עם גוגל, לתיקון ותמיכה בטלפונים הסלולריים של החברה בכל רחבי ארצות הברית. היא עובדת עם כ-60 חברות נוספות ממגוון תחומים ונמצאת במו"מ מתקדם עם יצרניות נוספות.

תגיות