אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בפלאפון מתנצלים על התקלה שטרם תוקנה: "אירוע שמחייב פיצוי" צילום: אוראל כהן

בפלאפון מתנצלים על התקלה שטרם תוקנה: "אירוע שמחייב פיצוי"

תקלה שהחלה בשעות הצהריים מונעת מלקוחות רבים של חברת הסלולר לקבל ולהוציא שיחות. רן גוראון: "ברצוננו להתנצל בפני לקוחותינו על אי הנוחות שנגרמה להם במהלך היום. ברור לנו כי אירוע מסוג זה מחייב פיצוי עליו נודיע בהמשך. כרגע אנחנו ממוקדים בהסדרת השירות וחזרה לשגרה"

02.09.2018, 21:49 | יואב סטולר

שעות ארוכות מאז שהחלה התקלה ברשת הסלולר של חברת פלאפון, משתמשים רבים עדיין מנותקים, ובחברה לא מוסרים פרטים על מספר המנויים הסובלים מהתקלה נכון לשעה זו. בחברה מסרו מוקדם יותר היום שהתקלה נוצרה במהלך עבודות שדרוג ותחזוקה על בסיס הנתונים ברשת, וכי צוותים מקצועיים מתוגברים פועלים להסדרת השירות בהקדם.

קראו עוד בכלכליסט

רן גוראון, מנכ"ל פלאפון, אמר כי "ראשית ברצוננו להתנצל בפני לקוחותינו על אי הנוחות שנגרמה להם במהלך היום. ברור לנו כי אירוע מסוג זה מחייב פיצוי עליו נודיע בהמשך. כרגע אנחנו ממוקדים בהסדרת השירות וחזרה לשגרה. במהלך כל היום עבדו צוותים מתוגברים כדי להביא לסיום מהיר כלל הניתן של התקלה. אנו נמשיך לעדכן בסטטוס הטיפול כפי שעשינו לאורך כל היום".

מנכ"ל פלאפון רן גוראון, צילום: אוראל כהן מנכ"ל פלאפון רן גוראון | צילום: אוראל כהן מנכ"ל פלאפון רן גוראון, צילום: אוראל כהן

השיבושים שהחלו באזור השעה 12:00 היום (א') נובעים על פי החברה מפעולות שנועדו לתחזוקת התשתית, אלא שלמעשה הביאו להפלת הרשת עבור כ-20% מהמשתמשים - שהם יותר מחצי מיליון לקוחות. מדובר בתקלה השנייה בתוך ימים ספורים ברשת פלאפון, לאחר שגם ביום חמישי האחרון ידע ציבור מצומצם בהרבה מלקוחות פלאפון תקלה.

בשעות אחר הצהריים, מספר שעות לאחר תחילת התקלה, דיווחה החברה שניכר שיפור בשירות למנויי החברה ושעיקר השיבושים מתמקדים במספרי טלפון המתחילים בספרות 6 ו-7 והם אשר חווים את השיבושים ברשת לסירוגין, זאת גם כאשר מנויים אחרים מחייגים אליהם. מנויים החווים שיבושים יכולים לעבור רשת ה-WIFI לשיחות, הודעות וגלישה.

 

בצהריים דווח לראשונה כי חברת פלאפון חווה תקלה טכנית חמורה, שהביאה את לקוחותיה להיעדר יכולת להשתמש ברשת הסלולרית. עם זאת, לקוחות פלאפון שחווים את השיבושים בשירות הצליחו לפחות בחלקם להמשיך ולהשתמש בגלישה במכשיר הנייד. חיבור זה לאינטרנט מאפשר לקהל המנותקים הנרחב להמשיך ולתקשר בינתיים באמצעות הודעות ווטסאפ ושיחות רשת.בפלאפון לא מסרו פרטים על היקף הפגיעה בלקוחות או על לוחות זמנים לטיפול בבעיה.

"התקלה פוגעת בעבודה שלי"

נ' לקוחת החברה סיפרה היום ל"כלכליסט": "התקלה הזו פוגעת בעבודה שלי. אני מסתובבת בלי יכולת אמיתית לתקשר ולא יכולה לענות או להוציא שיחות. אני לא יודעת עוד כמה זמן זה יימשך".

מפלאפון נמסר מוקדם יותר, כי החל מהשעה 12:00 היום קיימים שיבושים ברשת לכ-20% ממנויי החברה לסירוגין מלקוחות החברה. לדברי פלאפון, "מקור השיבושים נובע מתקלה שנוצרה במהלך עבודות שדרוג ותחזוקה על בסיס הנתונים ברשת. אנו פועלים במלוא המרץ להשיב את השירות לסדרו בהקדם".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות



34 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

34.
פיצוי
רן גוראון שלום.אף אחד לא יפצה אותי בפיצוי הולם על אובדן לקוחות.יש לי עצה אליך.מכוון שאני מכיר את פלאפון ושיטותיה שנים רבות.אני מציע לך לפצות את הלקוחות בטאבלט חינם.ממילא לאחר שניים או שלשה חודשים תיגבו את החינם בחזרה.רן אין פיצוי ואין מחילה.ואני עצמי שנפגעתי מספר פעמים מהשקרים של פלאפון מאחל לכם שנה טובה והרבה הרבה תקלות.כך הציבור יתפקח
השופט  |  03.09.18
33.
עצות לנפגעים
1. תתקינו אפליקצית טלגרם בנוסף לוואטסאפ. עובדת במחשב גם כשהטלפון כבוי או לא זמין. 2. יש טלפונים עם סים כפול. מי שתלוי לפרנסתו בטלפון כדאי שיהיו לו שני מספרים מספקי תקשורת שונים. זה לא יקר היום, 29 ש"ח לחודש למספר בלי הגבלת שיחות! 3. אל תצפו לפיצוי...לא תקבלו. 4. אל תתעצבנו. אתם מענישים את עצמכם על טיפשות של אחרים. זה גם מזיק לבריאות :-)
אהוד השמן  |  03.09.18
לכל התגובות