אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מנכ"ל פלאפון: "הרשת כרגע יציבה ותקינה" צילום: עמית שעל

מנכ"ל פלאפון: "הרשת כרגע יציבה ותקינה"

רן גוראון במסיבת עיתונאים בעקבות התקלה של החברה: "התקלה של אתמול נובעת משיפור של אחד הרכיבים אותו אנו משדרגים. החברה פעלה במהירות, עידכנו את הלקוחות. ברור לנו שאירוע מסוג זה מחייב פיצוי, נתפנה לדון בזה היום"

03.09.2018, 11:21 | יואב סטולר

"אני רוצה לפתוח את הבוקר הזה קודם כל ולהתנצל בפני לקוחות חברת פלאפון. הרשת כרגע יציבה ותקינה. המנויים מקבלים שירות טוב. הרשת בהליך התקדמות תמידי", כך פתח את דבריו מנכ"ל החברה רן גוראון הבוקר במסיבת עיתונאים בחדר הבקרה של החברה בגבעתיים. עם זאת, למרות דברי המנכ"ל, יש עדיין קומץ קטן של לקוחות שמטפלים בו.

"התקלה של אתמול נובעת משיפור של אחד הרכיבים אותו אנו משדרגים. הזיהוי של התקלה היה מיידי, ומייד בודדנו את התקלה לשרת אחר שהיה תקול. התהליך הזה הסתיים בשעה 20:30 ובעצם מאתמול בשעה זו השירות חזר ללקוחות פלאפון. ביצענו במהלך הלילה פעולות נוספות וכרגע אנחנו מטפלים בבעיות נוספות של לקוחות מסויימים שפונים אלינו.

מנכ"ל פלאפון רן גוראון במסיבת העיתונאים, צילום: ynet מנכ"ל פלאפון רן גוראון במסיבת העיתונאים | צילום: ynet מנכ"ל פלאפון רן גוראון במסיבת העיתונאים, צילום: ynet

"החברה פעלה במהירות, עידכנו את הלקוחות. ברור לנו שאירוע מסוג זה מחייב פיצוי, נתפנה לדון בזה היום. נפנה את הזמן גם על מנת לבצע תחקירים סביב האירוע הזה. אירוע פחות מוצלח מבחינתנו. חברת פלאפון עושה הכל על מנת לספק כל הזמן שירות טוב ואת הרשת המהירה בישראל. לא מיהרנו להכריז על חזרה לשגרה, אנחנו מנתרים את הרשת ואת הביצועים שלה.

בנוגע לחשש מתקלות נוספות, אמר גוראון "אנו מעריכים שמכיוון שהרשת כרגע יציבה, אז המיזם הזה נמצא בסיומו".

לסיום אמר גוראון: "הלכנו פה בדרך המלך. השקענו כל סכום שניתן. אנחנו לא מתפשרים על איכות הרשת כמו שחברת תעופה לא מתפשרת על הבטיחות. נצטרך ללמוד על הנושא".

המסר שביקש גוראון להעביר כימממה מאז החלה התקלה ברשת הסלולר הוא של לקיחת אחריות. זאת בעקבות הביקורת שספג באופן אישי כמו גם הנהלת החברה בכלל בהתנהלות במשבר, זאת כששעות עברו מאז שובשה התקשורת לכחצי מיליון מלקוחות החברה ועד להוצאת הודעה רשמית מטעם פלאפון בנושא. גוראון מבקש ליישר קו ולהסיר את סוגיית הפיצוי מעל סדר היום כשהוא מתחייב לספק כזה ללקוחות שנפגעו, ומעוניין להעביר את השיח לעצם הטיפול של החברה בתקלה.

הבוקר נערכה גם שיחת טלפון בין מנכ"ל משרד התקשורת נתי כהן לגוראון. במהלך השיחה הוחלט כי מהנדסים מטעם משרד התקשורת יצטרפו לצוות הבדיקה שהקימה חברת פלאפון לבירור נסיבות האירוע. צוות הבדיקה יגיש ממצאים ראשונים למנכ"ל משרד התקשורת תוך שבועיים מהיום.

מסקנות והפקת לקחים מהאירוע יוגשו לשר התקשורת בתחילת נובמבר.

 

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות



9 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

9.
חברת פלא פון לתפארת מדינת ישראל בטלתי את כרטיס האשדאי שלי
יחס מבזה משפל ברשת פלא פון הם שולחים אלי מכתבים כי אמצעי התשלום בכרטיס האשראיי בוטל וחברת פלא ממשיכה לנסת לגבות את התשלום ומודיעה לי במכתבים חוזרים כי אמצעי התשלוםשלי אינו מעודקן. מישהוא גנב את פרטי כרטיס האשראי שלי, הכרטיס בוטל לאחר שנעשה בוא שימוש מזערי חברת האשראי זיכתה את חשבוני כל זה ידוע לחברת פלאפון ואינה מככחשת מהדבר אך למרות הכל ממשכים לנסות לחייב את הכרטיס שבוטל הדבר נעשה באחת מסוכנוית המשנה שלהם הזהרו ממתן הוראות חיוב מתמשכות לחברות האשראי זה המצב, זכל עובד בחנות כל שהיא מבצע פעולות בכרטיסי אשראי בחנות בה הוא עובד. במקה זה רשת של חברת מחשבים ויבואני טלפונים מהגדלות בארץ. ברוצנינ לציין כי לא היתי לקוח שלהם מהרגע שהוקמה חברת סלקום בתחילת שנות התשעים
איתן טרוטנר  |  08.11.18
לכל התגובות