אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
עכשיו זה סופי: קסטרו רכשה 80% מאתר האופנה לאדילה צילומים: אוראל כהן, תומי הרפז

פרסום ראשון

עכשיו זה סופי: קסטרו רכשה 80% מאתר האופנה לאדילה

לאדילה הוא אתר אופנה קטן המיועד לנשים צעירות, ומגלגל מחזור מכירות של 7-10 מיליון שקל בשנה; קסטרו תזכה במאגר של 100 אלף לקוחות

04.09.2018, 22:08 | אורנה יפת

עסקת קסטרו-לאדילה נחתמה - חברת האופנה שבבעלות משפחת רוטר נכנסת לשותפות באתר המכירות של אופנת הצעירות. ל"כלכליסט" נודע כי קסטרו רכשה 80% ממניות לאדילה בסכום המוערך בכ-3 מיליון שקל. ארבעת מייסדי האתר ימשיכו להחזיק ב-20% מהמניות שיתחלקו ביניהם באופן שווה, וימשיכו לנהל את האתר ולהפעילו.

לאדילה הוא אתר אופנה קטן שמגלגל מחזור מכירות של 7-10 מיליון שקל ויש לו מאגר של למעלה מ-100 אלף לקוחות, רובם בגילאי 17-20. החברה הוקמה ב-2014 על ידי לאדילה ברקוביץ', לירן אברהם, אליחי ניסן וספיר זילברשטיין – ארבעה חברים בשנות ה-30 לחייהם שגדלו ברמת גן ומפעילים את האתר ממחסן בעיר מגוריהם. למייסדים רקע מעולם האונליין, והם החליטו להקים את האתר מתוך שעשוע וללא שום רקע בתחום האופנה.

שנתיים לאחר ההקמה, בעקבות מחקרי שוק ודרישות מצד צרכניות, החלו להפעיל מודל מכירה ייחודי לפיו יכולה הלקוחה המזמינה פריט אופנה באתר, בתמורה לדמי משלוח של 19 שקל, יכולה להחזיק את הפריט במשך 48 שעות, למדוד ולהתלבט אם לרכוש אותו או לא. לאחר 48 שעות, היא מחויבת בתשלום באופן אוטומטי ובמידה והיא מעוניינת להחזיר או להחליף את הפריט, היא מתקשרת לשרות הלקוחות של החברה, ושליח מגיע אליה ישירות עד הבית לבצע את ההחלפה או ההחזרה, ללא תשלום נוסף.

גבי ואתי רוטר, צילומים: אוראל כהן, תומי הרפז גבי ואתי רוטר | צילומים: אוראל כהן, תומי הרפז גבי ואתי רוטר, צילומים: אוראל כהן, תומי הרפז

בשל המודל הייחודי, שניתן להניח שאפשרי לתפעול בקלות יחסית בשל היותה של לאדילה אתר קטן, אחוז ההחזרות באתר נמוך.

קסטרו תהנה מהידע של המייסדים בעולמות האי קומרס, ידע שכיום פחות קיים בחברה הוותיקה, ולאדילה מצידה, תהנה מתמיכה כלכלית שקסטרו תעניק לה ואשר תאפשר לאתר לגדול ולהתפתח. בנוסף, לקסטרו ידע נרחב שנצבר בחברה במשך עשרות שנים, בכל הקשור בנושא קניינות, עיצוב קולקציות, לוגיסטיקה ורכש, שלאדילה תהנה ממנו.

עבור קסטרו מדובר בעסקה שמקדמת אותה בתחום האי קומרס, בו מנסה החברה להתפתח. העסקה, שאינה מהותית עבורה מבחינה כספית, מאפשרת לה לקבל מאגר לקוחות קיים, קהל של נערות צעירות, שכיום אינן קהל היעד של המותג קסטרו, ועשויות להפוך לרוכשות פוטנציאליות. קסטרו צפויה להעלות בעתיד אתר קניות משודרג הן ברמת העיצוב והן מבחינת התשתית הטכנולוגית, למותג קסטרו.

תגיות