אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הפודקאסט של חמי כץ: הפטנט הישראלי שמזניק את המכירות של גאפ צילום: אפרת סער

הפודקאסט של חמי כץ: הפטנט הישראלי שמזניק את המכירות של גאפ

חברת Namogoo של חמי כץ ואוהד גרינשפן מגלה לחברות איך יוכלו להימנע מהסחות הדעת של הקונים באינטרנט. מה השיטה שהצליחה לגייס מהמשקיעים 29 מיליון שקל? האזינו לפודקאסט

05.09.2018, 12:44 | בשיתוף בזק

חברת Namogoo נבחרה על ידי המגזין היוקרתי BUILTINBOSTON לרשימת 50 הסטרטאפים המבטיחים ל-2017 בבוסטון, ובצדק. החברה שהוקמה על ידי חמי כץ ואוהד גרינשפן היא חלוצת הדרך בתחום Online Journey Hijacking Prevention - תחום חדש וצובר תאוצה בענף האי קומרס.

מה הביא את המשקיעים להזרים לחברה רק לאחרונה 29 מיליון דולר לחברה? Namogoo מאפשרת לאתרי מסחר און ליין לשמר חווית קנייה נקייה מהפרעות והסחות בכל נקודות הממשק מול הלקוחות. הטכנולוגיה החדשנית של החברה מזהה וחוסמת פרסומות של מתחרים ותוכן לא רצוי המוחדר אל הדפדפן של הגולש בזמן הביקור באתר, פוגעת בתהליך הרכישה ומנתבת אותו אל מחוץ לאתר - מה שפוגע באופן ישיר במותג ובמכירות.

"אנחנו עוזרים לחברות כמו גאפ, זאפו'ס, לנובו, אמזון ועוד לשפר את חווית הגלישה של הלקוחות על ידי זה שמונעים כל מיני 'הזרקות' מהמכשירים של המשתמש שמפריעים בחוויית הקנייה", מסביר כץ ל"שיחה מהעתיד" של בזק. "את נכנסת לגאפ ורואה המלצות של חברות ומוצרים לא מהאתר של גאפ – זה מגיע מנוזקות שבאות לעשות כסף על גבייך בעזרת גאפ. מה שרואים בדרך כלל זה מה שהחברה לא רוצה והתכנים לא מפוקחים עי החברה – מפורנו ועד מוצרים מתחרים".

הסחת הדעת מתורגמת, כמובן, לפגיעה בהכנסות: היא עלולה להסתיר לגולש דברים – ליצור תסכול ולגרום לו לצאת מהאתר; לפגוע בחוויית הגלישה או להציע לו מוצרים אחרים, וכך לגרום לו להקליק ולעבור לאתר אחר. כץ: "רובנו לא שמים לב, רגילים לראות פרסומות בכל מקום. אלה נוזקות שמבחינת המשתמש לא עושות הרבה נזק. הן מאטות את המחשב ולאחרונה גם כורות ביטקוין – אבל לא מסבות נזק גלוי כמו תוכנות כופר, למשל.

"אנחנו נותנים לחברות קוד שמכניסים לאתר ומאחוריו מערכת שלמה שחוסמת את הדברים האלה", מסביר כץ, "יש כל מיני סוגים של חסימה, והקוד משתנה כל הזמן – אנחנו לא מסירים כלום מהמכשיר של משתמש הקצה, רק חוסמים את התופעה.

הלקוחות העיקריים כיום הם באירופה ובארה"ב: "אין לנו הרבה לקוחות בארץ כי עולם האי קומרס בארץ מאד לא מפותח", אומר כץ. "יש לנו כרגע רק שני לקוחות בארץ שפונים לשוק האמריקאי. אנחנו מלמדים את הלקוחות שהחוויה קיימת - לרוב הם לא יודעים על קיומה. אבל היום פחות צריכים לשכנע חברות, הן יותר מגיעים אלינו".

בשנה הבאה מתכננים ב- Namogoo – ששמה נולד מהמילה הישראלי "נמוגו", בשל הפעילות להסרת ההסחות - לפרוץ את עולם האי קומרס למקומות אחרים, בהם עולם המלונות – "שם קל מאוד להסיח את דעתו של הלקוח עם מחיר זול יותר במקום אחר".

האזינו לפודקאסט וגלו מה הקשר לחוצפה ישראלית, איזו ערבות הדדית קיימת בין חברות הסטארטאפ הישראליות בעולם וגם - למה חשוב לקדם העסקת נשים בתחום הסטארטאפ.

האזינו לפרקים נוספים בסדרת הפודקסטים "שיחה מהעתיד" של בזק.

תגיות