אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פלאפון: "התקלה הסתיימה, הרשת יציבה" צילום: עמית שעל

פלאפון: "התקלה הסתיימה, הרשת יציבה"

כשמונה ימים לאחר התקלה הגדולה - נרשמו אחר הצהריים שיבושים ברשת פלאפון; לאחר שעתיים מסרה החברה כי "האירוע הסתיים"; המנכ"ל רן גוראון הבטיח בשבוע שעבר כי "הרשת יציבה ותקינה"

11.09.2018, 18:29 | יואב סטולר

כשמונה ימים לאחר התקלה הגדולה, לקוחות של פלאפון דיווחו החל מ-16:30 כי הם מנותקים מרשת הסלולר ומהאינטרנט.

בסמוך ל-18:30 נמסר מפלאפון כי "החברה מודיעה על יציבות ותפקוד שגרתי של הרשת. האירוע שהחל היום אחר הצהריים הסתיים נכון לשעה זו. צוותי הנדסה של החברה ומומחים מטעם חברת HPE ממשיכים לנטר ולעקוב אחר ביצועי הרשת".

מנכ"ל פלאפון, רון גוראון, אמר: "היום אחר הצהריים חווינו שיבושים ברשת פלאפון. כשעתיים לאחר תחילת הטיפול, הסתיים האירוע והרשת חזרה ליציבות ותפקוד שגרתי. צוותי הנדסה של החברה ומומחים מטעם חברת HP ממשיכים לנטר ולעקוב אחר ביצועי הרשת. תקלה זו , בדומה לאירועים משבוע שעבר, נובעת משדרוג בסיס הנתונים המרכזי של הרשת, למערכת מתקדמת מתוצרת HP. על מנת לאפשר ללקוחותינו שירות רציף התקבלה בחברה החלטה על תהליך מעבר לשימוש במערכת בסיס הנתונים ששימשה את החברה בהצלחה עד כה.   אנו שבים ומתנצלים בפני לקוחותינו ומבטיחים כי נעשה כל הנדרש להשלמת התהליך בהקדם".

התקלה בפלאפון בשבוע שעבר נמשכה כיומיים (ראשון-שני), ובמהלכה מאות אלפי לקוחות (כ-20% מלקוחות החברה) נותרו ללא יכולת להוציא או לקבל שיחות, כמו גם לגלוש באינטרנט.

במסיבת עיתונאים שערך גוראון ביום שני שעבר, לאחר תיקון התקלה, הוא הבטיח כי "הרשת יציבה ותקינה".

זו התקלה השלישית שיודעת חברת הסלולר מקבוצת בזק בתקופה האחרונה. ארבעה ימים קודם לשיבושים בשבוע שעבר אירעה תקלה נוספת. אמנם זו היתה תקלה נקודתית, אבל הרצף האחרון מעלה סימני שאלה.

החברה החליטה לפצות את לקוחותיה שחוו שיבושים, באמצעות גלישה ללא הגבלה למשך חודש בחינם או כ-500 דקות שיחה לחו"ל למדינות נבחרות. 

רון גוראון מנכ"ל פלאפון, צילום: ynet רון גוראון מנכ"ל פלאפון | צילום: ynet רון גוראון מנכ"ל פלאפון, צילום: ynet

תגיות