אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
חברת הפינטק הישראלית Setoo גייסה 9.3 מיליון דולר צילום: דויד גראב

חברת הפינטק הישראלית Setoo גייסה 9.3 מיליון דולר

החברה שהוקמה על ידי נעם שפירא ואייל גלוסקא פיתחה פלטפורמה שיוצרת ביטוחים אישיים ועובדת בעיקר עם חברות נסיעות מקוונות באירופה

18.09.2018, 11:21 | הגר רבט
סטארט-אפ הפינטק סטו Setoo גייס סבב A בסך 9.3 מיליון דולר (8 מיליון יורו) מ-Kamet ומהאקסלרטור של ענקית הביטוח AXA. בכך מגיע סך הסכום שגייסה החברה למעל 12 מיליון דולר, לאחר סבב סיד בהובלת Kamet ב-2017.

קראו עוד בכלכליסט

סטו הוקמה על ידי נעם שפירא ואייל גלוסקא ב-2017, היא מעסיקה היום 17 עובדים, 3 בחו"ל והשאר בישראל, אבל רשומה באנגליה.

החברה פיתחה פלטפורמה שיוצרת ביטוחים מותאמים אישית עבור לקוחות חברות אי-קומרס. "הרעיון התחיל מייצור סוג חדש של מוצרי ביטוח וחוויית לקוח חדשה, שבה לצרכן ברור מאוד מה הוא קונה ומה הוא מקבל ובעיקר שאם קורה משהו הוא מקבל את הכסף בלי לפנות לחברת הביטוח", הסביר ל"כלכליסט" נעם שפירא, מייסד ומנכ"ל משותף של סטו. הוא נותן כדוגמה מקרה של קניית חופשת סקי עתידית וביטוח למקרה שתנאי מזג האוויר למשל לא יאפשרו גלישה.

תמונה קבוצתית SETOO, צילום: דיוויד גארב תמונה קבוצתית SETOO | צילום: דיוויד גארב תמונה קבוצתית SETOO, צילום: דיוויד גארב

"הבנו שכדי להגן על חוויית הלקוח מי שצריך לעשות זאת זה העסקים המקוונים שמכירים אותו הכי טוב. אז יצרנו פלטפורמה - בעצם מפעל לייצור ביטוחים תוך דקות - אנחנו לוקחים אחריות על כל התהליך האופרטיבי באמצעות זה שאנחנו בעצם הברוקר שמקבל את ההרשאה מחברות הביטוח שאיתן אנחנו עובדים".

סטו עובדת היום בעיקר עם חברות נסיעות מקוונות באירופה, אבל מתרחבת גם לשווקים של חברות תעופה וחברות כרטיסים ובשנה הבאה מתכוונת להיכנס לעולם האי-קומרס כמו גם להשיק מוצר בצפון אמריקה.

תגיות