אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ועידת פריז

דרור ירושלמי, מנכ"ל ואלנס: "רכב העתיד זקוק לתכנון מידע"

ירושלמי אמר בוועידת פריז של "כלכליסט", כי כדי לאפשר את זרימת המידע המוגברת במכונית העתידית, הרכב יצטרך יחידות מחשוב מרכזיות שיקבלו ויעבירו מידע למצלמות, חיישנים ותצוגות ואף יהיו מחוברות זו לזו, לשם שיתוף מידע

02.10.2018, 18:46 | אור הירשאוגה, פריז

"כמות הנתונים שתעבור במכונית העתידית גדולה משמעותית מכמות הנתונים שעוברת ומעובדת במכוניות הקיימות כיום. כדי לחבר יותר חלקים במכונית, להעביר יותר מידע ולהתמודד עם רוחב פס שיתאפשר באמצעות רשת סלולרית מהדור החמישי (5G), תכנון זרימת המידע במכונית יצטרך להשתנות", כך אמר דרור ירושלמי, מייסד משותף ומנכ"ל של חברת תכנון השבבים הישראלית ואלנס, בוועידת "כלכליסט" בפריז.

"מדברים הרבה על חיישנים ומצלמות ברכבים האוטונומיים – אבל פחות מדברים על מה שצריך לעשות כדי לחבר את כל הדברים האלו יחד", הוסיף ירושלמי בדברים שנשא מעל במת הוועידה.

דרור ירושלמי, מנכ"ל ואלנס, צילום: אוראל כהן דרור ירושלמי, מנכ"ל ואלנס | צילום: אוראל כהן דרור ירושלמי, מנכ"ל ואלנס, צילום: אוראל כהן

לדבריו, כדי לאפשר את זרימת המידע המוגברת במכונית העתידית, הרכב יצטרך יחידות מחשוב מרכזיות שיקבלו ויעבירו מידע למצלמות, חיישנים ותצוגות ואף יהיו מחוברות זו לזו, לשם שיתוף מידע ויצירת יתירות. הארכיטקטורה החדשה של העברת המידע ברכב תדרוש טכנולוגיות חדשות של חיבוריות", ציין ירושלמי.

חברת ואלנס, שהוקמה ב־2006 ומעסיקה כיום כ־350 עובדים, פיתחה תקן תקשורת שנקרא HDBaseT שתומך בסוגים רבים של חיבורים. אחרי שבתחילת דרכה פנתה החברה לשוק הווידיאו, שינתה ואלנס את מוקד פעילותה, מתוך תקווה שמוצריה יהפכו לרכיבים משמעותיים ברכב העתיד. החברה גייסה עד היום 104 מיליון דולר, בין השאר מגולדמן זאקס ומסמסונג.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות