אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אמזון: פיטרנו עובד שהעביר פרטי לקוחות למוכרים חיצוניים צילום: רויטרס

אמזון: פיטרנו עובד שהעביר פרטי לקוחות למוכרים חיצוניים

חברת המסחר המקוון עדכנה חלק מלקוחותיה כי המייל שלהם הועבר למוכרים מצד שלישי תוך הפרת מדיניות החברה; "אנו משתפים פעולה עם הרשויות"

06.10.2018, 17:13 | שירות כלכליסט
אמזון עדכנה אתמול (ו') חלק מלקוחותיה כי המייל שלהם הועבר למוכרים מצד שלישי, תוך הפרת מדיניות החברה - כך פורסם באתר מרקטווץ'.

קראו עוד בכלכליסט

ענקית המסחר המקוון מסרה כי איתרה את העובד האחראי לשיתוף המידע האישי ופיטרה אותו. לפי הודעת החברה, לא נחשפו פרטים אישיים נוספים והמוכר שקיבל את כתובות המיילים נחסם ולא יוכל למכור באמזון.

מרכז הפצה של אמזון, צילום: בלומברג מרכז הפצה של אמזון | צילום: בלומברג מרכז הפצה של אמזון, צילום: בלומברג

"האדם שאחראי לתקרית פוטר, ואנחנו משתפים פעולה עם רשויות אכיפת החוק", מסרה דוברת החברה.

מעל 2 מיליון סוחרים מוכרים כיום מוצרים בשווי כולל של 550 מיליון דולר באתר. אולם הדבר הוביל לבעיות שונות, כולל פרסום ביקורות כוזבות ומכירת זיופים. כתובות המייל של הלקוחות נחשבות לעניין רגיש כי הן יכולות לסייע למוכרים למצוא לקוח שהשאיר ביקורת שלילית ולבקש שישנה אותה.

מאמזון נמסר כי אימצו מדיניות אפס סובלנות להתנהלות בעייתית מצד מוכרים ועובדים. אתמול הודיעה החברה כי התקינה מערכת שאמורה להגביל ולשלוט בגישה למידע האישי, וכן לזהות התנהגות חשודה.

תגיות