חיות עם מקלדות: מה קורה לנו בראש בזמן שופינג ברשת

נובמבר, חודש הקניות הגדול בפתח. רגע לפני שכרטיסי האשראי נשלפים, ד"ר לירז מרגלית מומחית בפסיכולוגיה של העולם הדיגיטלי, מסבירה אילו כוחות פועלים עלינו כשאנחנו מסתובבים בקניון הפיסי או הווירטואלי

11.10.2018, 11:43 | מאור שלום סויסה

מי אמר ששופינג זה לא עניין של חיים או מוות?

אפילו בקניות ברשת, כך מסתבר, היצר הקדמון, האמוציונאלי, גובר בקלות על החלק הרציונאלי במח בגלל מנגנון הישרדות שאמור בכלל להגן עלינו בשעת מצוקה.

נובמבר, חודש הקניות הגדול בפתח ואיתו שפע של חגיגות רכישה מקוונות ששולחות אותנו בצורה כמעט אוטומטית לאתרי הקניות למסע של בזבוזים ללא תחתית.

רגע לפני שכרטיסי האשראי נשלפים, ננסה להבין בעזרת ד"ר לירז מרגלית מומחית בפסיכולוגיה של העולם הדיגיטלי וראש תחום התנהגותי בחברת Clicktale,

אילו כוחות פועלים עלינו כשאנחנו מסתובבים בקניון הפיסי או הוירטואלי ואיך מנהלי המותגים הגדולים יודעים ללחוץ על כפתורי הרגש שלנו ולגרום לנו להצטייד באייפון החדש או בנעלי מעצבים יוקרתיות שלא בהכרח נחוצים לנו.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות