אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
השחקן תומר קאפון יוביל את קמפיין הפרסום של חברת הביטוח ליברה צילום: באדיבות yes

בלעדי לכלכליסט

השחקן תומר קאפון יוביל את קמפיין הפרסום של חברת הביטוח ליברה

לפי ההערכות, עלות הקמפיין כולו נאמדת בכ־5 מיליון שקל

14.10.2018, 16:21 | רחלי בינדמן
חברת הביטוח הדיגיטלית ליברה של אתי אלישקוב צפויה להשיק קמפיין פרסומי רחב היקף בכיכובו של שחקן "בשבילה גיבורה עפים" ו"פאודה" תומר קאפון, כך נודע ל"כלכליסט". לפי ההערכות, עלות הקמפיין כולו נאמדת בכ־5 מיליון שקל עד סוף 2018.

קראו עוד בכלכליסט

מימין השחקן תומר קאפון ואתי אלישקוב מנכ"לית ליברה, צילום: באדיבות yes מימין השחקן תומר קאפון ואתי אלישקוב מנכ"לית ליברה | צילום: באדיבות yes מימין השחקן תומר קאפון ואתי אלישקוב מנכ"לית ליברה, צילום: באדיבות yes

בימים אלו עלה בטלוויזיה, ברדיו ובאמצעי הדיגיטל קמפיין מקדים המעמיד במרכזו את התחייבותה של ליברה לשותפות, הוגנות, שירותיות והתאמה אישית, בקריינות השחקן מתי סרי. בתום פרסום האמנה צפוי לעלות הקמפיין בכיכוב קאפון, שישמש כפרנטור החברה.

הקמפיין בכיכוב קאפון צפוי להתייחס למודל הייחודי של ליברה שמשתף את המבוטחים ברווחי החברה: כל מבוטח מקבל בעת רכישת הביטוח ארנק דיגיטלי שבו הוא צובר מטבעות ווירטואליים בשם "ליברות", המהוות את חלקו ברווח. לפי החברה, היא צפויה לחלק למבוטחיה באמצעות מטבעות אלו עד 25% מרווחיה.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות

9 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
לפי המודל הזה כרגע שתו לי 5 מיליון שקל מהרווחים שאמורים לחלק לי
שויין. עולם כמנהגו נוהג. אתה משלם את הביטוח. המנכ"ל נוהג ברכב יוקרה, העובדים טסים לחו"ל, קמפיינים במיליונים.. אם ישאר קצת רווח שלא הושקע בשיווק ורווחה.. אקבל 25% ממנו. ואז תבוא רשות המיסים ותיקח לי גם מזה. סה"כ תענוג.
חיים  |  18.10.18
5.
חברת ביטוח חדשה - הרגלים ישנים וגרועים
במקום להביא חדשנות וערך ללקוח מבזבזים מיליונים בקמפיינים. במקום זה קחו את הכסף שאתם משקיעים בפרסום ותנו אותו במלואו כהנחה לצרכנים. אם תתנו הנחה של 5 מיליון שקל בכל הביטוחים בשנה הראשונה, אנשים יעמדו בתור ולא תצטרכו לפרסם. אבל היי, פשוט יצרתם חברת ביטוח חדשה וזהו.
דדו  |  14.10.18
לכל התגובות