אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תנובה השקיעה 8 מיליון שקל ביוגורט חדש לילדים שיושק בשפופרת צילום: ברוך נאה

תנובה השקיעה 8 מיליון שקל ביוגורט חדש לילדים שיושק בשפופרת

ניתן להעריך כי מדובר בקטגוריה רווחית ביותר: מארז בן שש יחידות של 56 גרם כל אחת צפוי להימכר בכ־12 שקל

16.10.2018, 08:53 | נורית קדוש

תנובה נערכת להרחבת מותג היוגורטים יופלה. ל”כלכליסט” נודע כי המחלבה השקיעה 8 מיליון שקל ביוגורט חדש לילדים שיושק בשפופרת (טיוב). החברה השקיעה בהקמת מכונת ייצור ואריזה כדי להקים תת־קטגוריה שאינה קיימת במקררי החלב. ניתן להעריך כי מדובר בקטגוריה רווחית ביותר: מארז בן שש יחידות של 56 גרם כל אחת צפוי להימכר בכ־12 שקל, 3.6 שקלים ל־100 גרם. לעומת זאת, יוגורט יופלה 100 גרם נמכר ב־3.6 שקלים ליחידה.

המיקוד במוצרים עתירי רווח הוא חלק מאסטרטגיית תנובה בשנה החולפת. לפני שנתיים השקיעה החברה עשרות מיליוני שקלים בהרחבת פעילות מפעל סוי מג’יק, המייצר תחליפי חלב, תחליפי יוגורט ותחליפי גבינה, ולפני כחצי שנה השיקה בהשקעה של 3 מיליון שקל טופו בטעמים שהצטרפו לתחליפי הגבינה הלבנה שהושקו בתחילת השנה.

להשקעה בחדשנות מוצרית שמאפיינת בשוק החלב את מחלבות שטראוס, חשיבות רבה בעיקר בשנתיים החולפות, שהתאפיינו בעלייה מתמשכת של מחיר החלב הגולמי, ללא אישור משרד האוצר להעלות את מחירי מוצרי החלב שבפיקוח, בניגוד להמלצת ועדת המחירים.

מוצרי יוגורט חדשים, צילום: ברוך נאה מוצרי יוגורט חדשים | צילום: ברוך נאה מוצרי יוגורט חדשים, צילום: ברוך נאה

תגיות