אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
"אנחנו עוזרים למכוניות אוטונומיות להרגיש את הכביש - בלי חיישנים נוספים" צילום: אוראל כהן

30 דקות או פחות

"אנחנו עוזרים למכוניות אוטונומיות להרגיש את הכביש - בלי חיישנים נוספים"

עמית ניסנבאום, המנכ"ל החדש של טקטייל מוביליטי הישראלית, מסביר למה חשוב לדעת מה הצמיג מרגיש ואיך, ומה לא עבד בבטר פלייס, שם הוא היה אחד מעשרת העובדים הראשונים

21.10.2018, 12:48 | שירות כלכליסט

"הרבה חברות עוזרות למכוניות חכמות ואוטונומיות לראות את הכביש ואת הסביבה, בעזרת מצלמות ורדארים, אבל הטכנולוגיה שלנו עוזרת למכוניות האלה להרגיש את הכביש", כך מסביר עמית ניסנבאום, המנכ"ל החדש של טקטייל מוביליטי הישראלית. "אנחנו חברת תוכנה", הוא מדגיש, "לא צריך להוסיף חיישנים לרכב כדי לקבל את המידע".

למה רכב צריך להרגיש את הכביש ומה אכפת לנהג מה ואיך מרגישים הצמיגים? "אני רואה בפאלו אלטו את המכוניות האוטונומיות השונות של החברות נוסעות במהירות של כ-60 קמ"ש - אבל הן צריכות לנסוע גם 120 קמ"ש על כביש רטוב, ואת זה אי אפשר לעשות רק על סמך מצלמות", מסביר ניסנבאום.

"אנחנו עוזרים למכוניות אוטונומיות להרגיש את הכביש - בלי חיישנים נוספים"
 
להאזנה לפודקאסט
לחץ כאן"אנחנו עוזרים למכוניות אוטונומיות להרגיש את הכביש - בלי חיישנים נוספים"

לפרקים נוספים של הפודקאסט "30 דקות או פחות" ליחצו כאן

בראיון בפודקאסט "30 דקות או פחות" מספר ניסנבאום, אחד מעשרת העובדים הראשונים של בטר פלייס, גם על התרומה של החברה שהוביל שי אגסי לפעילות של סטארט-אפים ישראליים בתחום הרכב, למה זה לא הצליח אז ואיך גורמים למכונית לפתח חוש מישוש.

עמית ניסנבאום. גם מצלמה ורדאר לא נותנים את התמונה המלאה, צילום: אוראל כהן עמית ניסנבאום. גם מצלמה ורדאר לא נותנים את התמונה המלאה | צילום: אוראל כהן עמית ניסנבאום. גם מצלמה ורדאר לא נותנים את התמונה המלאה, צילום: אוראל כהן

מראיינים:

נבות וולק, מנכ"ל האקסלרטור של מיקרוסופט בישראל.

אביב פרנקל, איש התקשורת וסטארט-אפיסט.

תגיות