אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
יצרנית המובייל Vivo תשלב את פיד החדשות של טאבולה בכל מכשיריה צילום: cnet

יצרנית המובייל Vivo תשלב את פיד החדשות של טאבולה בכל מכשיריה

כלי עדכוני החדשות של החברה הישראלית יוצג כאחד ממסכי הבית עבור מיליוני משתמשי Vivo, יצרנית הסמארטפונים החמישית בגודלה בעולם. העסקה תהפוך את טאבולה לשותפה אסטרטגית של החברה, מה שיסייע לה להגיע למשתמשים רבים בדרום מזרח אסיה

23.10.2018, 11:30 | מאיר אורבך

Vivo, יצרנית הסמארטפונים החמישית בגודלה בעולם, תשלב את מוצר פיד החדשות של טאבולה הישראלית בכל הטלפונים שלה.

קראו עוד בכלכליסט

במסגרת ההסכם בין השתיים, טאבולה תתפקד כשותף תוכן אסטרטגי של Vivo, ותספק למשתמשיה גישלה לספקי תוכן רבים כצ'יינה דיילי, Kapook OhBulan ועוד. המוצר יוצג כמרכז עדכוני חדשות, אליו יוכלו המשתמשים להגיע בסלייד ימינה ממסך הבית. טאבולה חתמה לפני מספר חודשים על הסכם דומה גם עם ZTE, ענקית מובייל סינית נוספת.

ה-Nex של Vivo, אחד המכשירים המתקדמים בעולם, צילום: יח"צ ה-Nex של Vivo, אחד המכשירים המתקדמים בעולם | צילום: יח"צ ה-Nex של Vivo, אחד המכשירים המתקדמים בעולם, צילום: יח"צ

טאבולה תספק תוכן במגוון שפות, ביניהן הינדית, תאילנדי, סינית, אינדונזית, טאמילית ואנגלית. שווקי המזרח גדושים בסמארטפונים, והעסקה תוכל לשפר את החשיפה של טאבולה; על פי מחקר של eMarketer, באזור אסיה פסיפיק יש ל-93% מהאנשים מכשירים חכמים - בהשוואה ל-86% באירופה ו-84% בצפון אמריקה.

אדם סינגולדה, מנכ"ל ומייסד טאבולה, מסר: "היכולת לספק אנשים תוכן עדכני הוא חלק מהותי בהעשרת החיים שלהם וחלק מרכזי במחויבותה של טאבולה. טלפונים חכמים הם כיום המכשיר האינטימי ביותר שאנחנו מחזיקים ביד; בממוצע אנחנו משתמשים בו כ-100 פעם ביום. שיתוף הפעולה החדש יביא משתמשים רבים חדשים לצרוך חדשות ולגלות תוכן חדש".

טאבולה הוקמה ב-2006 ומעסיקה כיום כ-1,000 עובדים. בפוסט שפירסם לאחרונה סינגולדה בבלוג החברה, סיפר שטאבולה זוכה ל-1.4 מיליארד צפיות בחודש, ובכל שנה יש 20 מיליארד הקלקות על התוכן שלה. לחברה יש כיום 17 משרדים בעולם לאחר שגייסה 160 מיליון דולר - ורוב הסכום עדיין בחשבונות הבנק שלה.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות