אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אסף שגיא מסנאפצ'ט: "יש כאן דור שלם שלא מתקשר דרך טקסט אלא דרך תמונות"

מנהל הפעילות המסחרית של Snapchat בישראל, אמר בוועידת הדיגיטל והמובייל של "כלכליסט" ובנק הפועלים, כי "הממוצע שלנו הוא 20 סנאפים למשתמש, בכל הגילאים ובכל מקום בעולם. יש אוכלוסיות שמייצרות עשרות ומאות סנאפים ביום ובעצם מנהלים את כל התקשרות היומית שלהם דרך המצלמה"

29.10.2018, 14:21 | הגר רבט

"יש כאן דור שלם שלא מתקשר דרך טקסט אלא דרך תמונות וסרטונים ועושה זאת בתקשורת רציפה, בשיחה קולחת, כי כך אנחנו מתקשרים בתור בני אדם", כך הסביר אסף שגיא, מנהל הפעילות המסחרית של Snapchat בישראל, בוועידת הדיגיטל והמובייל של כלכליסט ובנק נפועלים, מה מייחד את משתמשי סנאפצ'ט ולמה השינוי הזה מחלחל גם לדרך שבה צעירים מעוניינים לרכוש תוכן.

"186 משתמשים יומיים נמצאים כל יום חצי שעה באפליקציה. משתמשים מגיעים לשם כדי לנהל את התקשרות שלהם דרך המצלמה. כדי לנהל שיחות עם החברים הקרובים שלנו אני צריך שהם יהיו שם והאפליקציה שלנו מאפשרת את זה. הדבר השני שצריך הוא יכולת להעביר מסרים מעניינים - האתגר היה לאפשר גם לאנשים שמרגישים פחות יצירתיים להעביר מסרים לחברים וכך נולדו הפילטרים. מה שאתם רואים פה זה דברים שאי אפשר להעביר בטקסט כי הם קשורים לרגשות. הדבר השלישי הוא היכולת לתקשר בצורה רציפה ובטוחה - בסנאפצ'ט אין לייקים ושיירים ואי אפשר להוציא את התמונות שלנו החוצה, אבל בעיקר אנחנו לא מתחרים על תשומת הלב של היברים עם הקארדשיאן וזה עובד.

אסף שגיא, מנהל הפעילות של Snapchat בישראל, צילום: עמית שעל אסף שגיא, מנהל הפעילות של Snapchat בישראל | צילום: עמית שעל אסף שגיא, מנהל הפעילות של Snapchat בישראל, צילום: עמית שעל

"הממוצע שלנו הוא 20 סנאפים למשתמש, בכל הגילאים ובכל מקום בעולם. יש אוכלוסיות שמייצרות עשרות ומאות סנאפים ביום ובעצם מנהלים את כל התקשרות היומית שלהם דרך המצלמה. בכל שנה נשלחות באפליקצייה טריליון הודעות כאלה. המספר הזה יותר גדול מכל התמונות והסרטונים שעל משתמשי האייפון מצלמים במצלמת המכשיר".

שגיא מרחיב כעל התוכניות של החברה לעתיד וכל הטיפול שלה בתוכן מסחרי: "השאלה המתבקשת עכשיו היא מהו עושים הלאה? הפילטרים שאנחנו משחררים גילו לנו שלא כל מה שמשתמשים עושים זה לתקשר עם חברים, לפעמים הם מגיעים כדי לתקשר עם המצלמה עצמה ולחוות רגעים בחיים. יש פיליטרים שהשקנו שהמון אנשים

השתמשו בהם, כמו זה של מזג האוויר, אבל לא שיתפו עם חברים. אז נוצר כאן מדיום חדש.

"עולה השאלה מה עושים עם תוכן שיווקי, וזה לא היה פשוט עד עכשיו כי מותגים לא יודעים לתקשר תוכן דרך מצלמה. נוצר מצב שבו המותג מאפשר למשתמש לייצר את התוכן בעצמו.

"זה לא נגמר פה - כשמתשמש מתחיל מהעדשה לפני שהוא מתחיל מטקסט הו גם רוה לצרוך את התוכן שלו ככה ואנחנו רואים שהתוכן החדש לא מגיע מהדסק אלא מוצג בצורה חדשה של 10 שניות. אתם מזהים אולי את עדשת הכלבלב, אבל תדעו שיש כאן הרבה מעבר לזה".

סנאפצ'פ השיקה פעילות מסחרית בישראל בינואר השנה, לאחר שבסוף 2016 רכשה את חברת סימאגן מדיה הישראלית, שפיתחה מערכת של מציאות מוגברת ללא סמן, המאפשרת למקם רהיטים ומוצרי חשמל בתוך חדר וירטואלי בלחיצת כפתור והקימה בישראל מרכז פיתוח.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות