אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מנכ"ל Bird ישראל: לשירות הקורקינטים של החברה יש כבר 25 אלף משתמשים

יניב ריבלין בוועידת המובייל של כלכליסט: "המטרה שלנו היא לחבור לערים ולהיות חלק מהאקוסיסטם – לעבוד יחד איתן כדי לייצר את המהפכה של הורדת העומס בכבישים"

29.10.2018, 14:08 | אור הירשאוגה

לשירות הקורקינטים השיתופיים של Bird שהחל לפעול בתל-אביב בחודש אוגוסט, יש כבר 25 אלף משתמשים בישראל, כך אמר הבוקר יניב ריבלין מנכ"ל Bird ישראל בועידת הדיגיטל של כלכליסט ובנק הפועלים. תל אביב היתה היעד השני מחוץ לארה"ב אליו התרחבה החברה, אחרי שהחלה בפעילות בפריז. "הצרכן הישראלי אוהב מאד את בירד", ציין ריבלין.

"בן אדם ממוצע עומד מעל לשעה בפקקים בכל יום. ישראל היא המדינה האחרונה ב-OECD בכל הקשור לעומס בכבישים. עד 2025 מעל ארבע מאות מכוניות ביום יכנסו לתל אביב, ומיליון ייסעו בכבישי ישראל. ועוד לא התחלנו לדבר על זיהום האוויר – כל מייל שנוהגים ברכב מוסיף 0.4 קילוגרמים של פחמן דו חמצני אל תוך האוויר. ההזדמנות לשינוי היא עכשיו וההכרח הוא עלינו", אמר ריבלין.

יניב ריבלין , צילום: עמית שעל יניב ריבלין | צילום: עמית שעל יניב ריבלין , צילום: עמית שעל

שימוש בקורקינטים של בירד דורש הורדה של האפליקציה של החברה. הכלים מפוזרים במקומות שונים, ונאספים בלילה על ידי "צפרים" – מטעינים פרטיים שאוספים כלים, מטעינים אותם ומחזירים אותם לרחובות בשבע בבוקר. לדברי ריבלין על כל כלי שאוספים הצפרים הם יכולים לקבל עד 75 שקלים מהחברה.

"המהפכה התחילה רק לפני שנה ואנחנו כבר במעל למאה ערים ברחבי העולם".

"המטרה שלנו היא לחבור לערים ולהיות חלק מהאקוסיסטם - לעבוד יחד איתן כדי לייצר את המהפכה של הורדת העומס בכבישים. כחלק מזה פיתחנו את GovTech שירות שבו אנחנו מדווחים לערים מידע שאנחנו אוספים, וכך הן יודעות איפה צריך לשים קווי תחבורה ציבורית ושבילי אופניים", אמר ריבלין.

לפי נתונים אותם הציג ריבלין עד היום בוצעו בקורקינטים של בירד מעל לעשר מיליון נסיעות.

תגיות