אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אתר מכירות האופנה עדיקה נכנס לתחום האופנה הצעירה צילום: אלי דסה

אתר מכירות האופנה עדיקה נכנס לתחום האופנה הצעירה

משיק תת-מותג לבנות בגילאי 14-10 תחת השם Adika YOUNG. ההשקעה מוערכת כמיליון שקל. את קמפיין הפרסום להשקת הקטגוריה תוביל הדוגמנית נעם בוהדנה

05.11.2018, 14:16 | אורנה יפת

אתר מכירות האופנה עדיקה, בבעלות קבוצת גולף, נכנס לתחום האופנה הצעירה ומשיק תת-מותג לבנות בגילאי 14-10. תת הקטגוריה תושק תחת השם Adika YOUNG בהשקעה מוערכת של כמיליון שקל. את קמפיין הפרסום להשקת הקטגוריה תוביל הדוגמנית נעם בוהדנה, אחייניתה של מירי בוהדנה.

קראו עוד בכלכליסט

עדיקה הוא אתר מכירות האופנה הפופולרי בישראל, המנוהל על ידי המייסד דדי שוורצברג, פונה כיום לצעירות בגילאי 17 ומעלה. כעת, מבקשים באתר להגיע לפלח שוק צעיר עוד יותר עם הכנסת פריטי לבוש לילדות מתבגרות.

דדי שוורצברג, מנכ"ל חברת האופנה עדיקה, צילום: יח"צ דדי שוורצברג, מנכ"ל חברת האופנה עדיקה | צילום: יח"צ דדי שוורצברג, מנכ"ל חברת האופנה עדיקה, צילום: יח"צ

קטגוריית היאנג תכלול מאה פריטי לבוש במחירים שינועו בין 39 שקל ל-169 שקל. פריטי הלבוש לילדות ייכנסו גם לחנות הדגל של עדיקה בדיזינגוף סנטר.

"כבר לא ילדות אך גם לא נשים" 

לדברי אורנה אלוביץ', אחראית על פיתוח עסקי ואסטרטגיית מותג בעדיקה: "אנו מביאים בעזרת YOUNG בשורה לפלח שוק ייחודי שמשווע לאופנה עדכנית ולא מוצא מענה בשוק היום. הן כבר לא ילדות אך גם לא נשים, יש להן טעם וסטייל מפותח משלהן וכן צרכים אישיים וחברתיים שמחייבים קו אופנה ייחודי. הן חיות ברשת באינסטגרם וביוטיוב, חשופות לטרנדים וכך מעצבות את טעמן ולמעשה הופכות לפאשניסטות הצעירות".

אלוביץ' אמרה עוד כי "הלקוחות של עדיקה היום הן בנות 17 ומעלה. הקבוצה של בנות 10-12 הן נערות צעירות שעד לפני כמה שנים קראו להן ילדות אבל היום הן חשופות לעולם תוכן שלם באופנה ומשייכים אותן לילדים אבל הן כבר לא ילדות. מצד אחד הן מחפשות סטייל וטרנדים אבל בגוף הן עדיין קטנות. אף אחד עד היום לא התייחס אליהן כפלח שדורש מענה ייחודי. זה פלח מאד קטן וכלכלית להשקיע בפלח כזה שמשתנה כל כך מהר והוא קבוצה לא גדולה, זה לא כלכלי. לנו בעדיקה יש את כל הפלטפורמה. הילדות האלו מגיעות לחנויות שלנו ומחפשות פריטים בשביל עצמן ובסוף יוצאות עם פריטים בודדים ומשוועות להרבה יותר. אז החלטנו לעשות ליין שלהן שמתאים למבנה הגוף שלהן. הן לובשות בייסיק ועדיין לא בשלות ללבוש מחשופים של בנות 17 ולכן עשינו הפרדה ברורה. נתנו להן את הבמה שלהן".

המטרה להפוך אותן לקהל פוטנציאלי של עדיקה?

"המטרה שלהנו שהן יהיו צרכניות של עדיקה בעתיד ופתחנו להן דלת כניסה מוקדמת".

מי יזם את הרעיון? את או דדי שוורצברג המנכ"ל?

"אני אחראית על הפיתוח העסקי. זה הבייבי שלי אבל אי אפשר לקבל החלטות לבד. אני אחראית על פיתוח עסקי ומביאה כל הזמן רעיונות לפיתוח כזה או אחר אבל כלום לא קורא בלי התשוקה והרצון של דדי, ועד שדדי לא הבין שיש פה הזדמנות עסקית ויש פה לעדיקה הזדמנות גם להתרחב וגם לשמור על הקהל המובחן שלה, זה לא קרה. ולכן לא ערבבנו את שתי הקטגוריות אלא בנינו מותג חדש. ברגע שדדי הבין שיש פה פוטנציאל שיווקי של שמירה על המותג וגם הרחבה שלו, הוא נתן לי את כל הקרדיט להקים את הדבר הזה".

יש לך אופציות של 1% ממניות עדיקה ששוות 1.5 מיליון שקל. את מרגישה מחוברת לחברה?

"אני בעלת אופציות של 1% אבל אני מרגישה כמו בעלת 100%. אני לא יודעת כמה שוות האופציות שלי אבל אם תשאלי את כל המייסדים של עדיקה, כמה אחוזים יש להם וכמה הם שווים הם לא ידעו לענות לך, כי אנחנו עם כל הלב והנשמה בחברה".

מה השתנה בחברה מאז שגולף רכשה אותה?

"אני הצטרפתי לחברה בדיוק שהיא נרכשה אבל גולף נותנת לנו גב והיא שותפה מצוינת לכל התהליך של הצמיחה שלנו".

שימשת גם כדירקטורית בבזק ונאלצת להתפטר. זה חסר?

"בעדיקה אני בעלת תפקיד שיוצר ומפתח, בבזק לא הייתי בעלת תפקיד. זה לא אפשרי להשוות בין שני התפקידים. אפשר להשוות את העבודה בעדיקה למקומות עבודה אחרים שהייתי בהם למשל מנכ"ל מקאן בוטיק, ששם פיתחתי חברה בתוך חברה שהייתה מנוע צמיחה של הקבוצה. עדיקה זה מותג מובחן וחזק שבתחום האופנה יושב על הבידול של פאשן ואין לו אח ורע. יש כל מיני מותגי אופנה מצליחים אבל כזה שיושב כל כך חזק על פאשן, ולא מתפשר, אין. האתגר פה זה לייצר הזדמנויות צמיחה. לכן גם הרחבה לתחום הביוטי היא מאד מדויקת. ההרחבה ליאנג צריכה לשבת על אותה משבצת של טרנד ופאשן בצורה שנכונה לבנות 10-14. זה עבודה עם תפירה זהירה ומדויקת. הייתי 13 שנה במקאן אריקסון, מותגים פועמים לי בלב".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות