אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
נלחמים בתאונות: ענקית שיתוף הקורקינטים lime תחלק קסדות, תחנך לבטיחות צילום: David Paul Morris

נלחמים בתאונות: ענקית שיתוף הקורקינטים lime תחלק קסדות, תחנך לבטיחות

החברה השיקה קמפיין בעלות 3 מיליון דולר, במסגרתו תחלק קסדות בטיחות, תדריך את הרוכבים לנסיעה זהירה, תחתים אותם על אמנות זהירות בדרכים ועוד. המטרה: לצמצם את הנזק שגורמים חובבי הקורקינטים לסביבתם

06.11.2018, 13:43 | עומר כביר
מפעילת שירות שיתוף הקורקינטים החשמליים ליים (Lime) השיקה אתמול (ב') קמפיין בטיחות חדש בעלות של 3 מיליון דולר - כך הודיעה החברה.

קראו עוד בכלכליסט

הקמפיין, שנערך תחת הכותרת Respect the Ride, יכלול חינוך של הרוכבים לנהיגה בטוחה בקורקינטים, הפצה של קסדות בטיחות, ותחזוקה משופרת של האופניים והקורקינטים של החברה. הקמפיין הוכרז ימים ספורים לאחר שליים נאלצה לבצע ריקול חלק מהקורקינטים מבוססי סגוויי שלה בלוס אנג'לס, סן דייגו ולייק טאהו בעקבות תקלות ייצור שעלולות להביא להתלקחות של הסוללה.

קורקינט חשמלי של ליים, צילום: בלומברג קורקינט חשמלי של ליים | צילום: בלומברג קורקינט חשמלי של ליים, צילום: בלומברג

במסגרת הקמפיין, ליים מבקשת מרוכבים לחתום על אמנת ביטחות וכבוד בדרך, כאשר 25 אלף החותמים הראשונים יקבלו קסדת בטיחות בחינם. בנוסף החברה מתכוונת לחלק רבע מיליון קסדות למשתמשים בכל העולם בחצי השנה הקרובה.

במקביל, פתחה החברה בקמפיין פרסומי חדש, שיכלול פרסומות דיגיטליות ועל שלטי חוצות שיזכירו לרוכבים לחבוש קסדות, לציית לחוקים מקומיים, לחנות בצורה אחראית ולהישאר מודעים לסביבתם בעת נסיעה. החברה גם צפויה לאייש תפקיד חדש - מנהל האמון והבטיחות - שיפקח על מחויבות החברה לקהילה.

"הקמפיין עושה שימוש בגישה רב-שלבית לחינוך נוסעים, ציוד הקהל במשאבים שנחוצים להפיכת המוביליות החכמה לחוויה בטוחה ומהנה", נכתב בפוסט שפורסם בבלוג הרשמי של ליים. "בטיחות וקהילה נמצאים בראש סדר העדיפויות שלנו. הגישה שלנו לחינוך ולנסיעה אחראית היא חלק מהותי בהצלחתנו לאפשר 17 מיליון נסיעות באופניים ובקורקינטים ב-125 שווקים בכל העולם".

חברות הקורקינטים השיתופיים זכו בשנה האחרונה לפופולריות גדולה ומפתיעה בעצמתה. אך הכניסה הרחבה למרכזי ערים של רוכבים רבים, לא מיומנים, שעושים שימוש בכלי רכב מהירים ומסוכנים עוררה ביקורות רבות הן מצד הרשויות והן מצד התושבים. האחרונים מוחים בראש ובראשונה על הסכנה הבטיחותית שיצרו חברות אלו, אך גם על סוגיות כמו מפגע סביבתי בדמות פיזור רב של הקורקינטים ברחובות הערים.

תגיות