אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מייסדת Brayola: "בעולם קיימים עוד אנשים עם טעם כמו שלכם וזה יכול לחסוך לכם זמן"

אורית חשאי בכנס "כשטכנולוגיה פוגשת אופנה" של כלכליסט: "הויז'ן שלי היה שיהיה קל ופשוט לקנות המון חזיות, לא את אותה החזיה, מאותו הדגם שוב ושוב וכל זה תוך שמירה על פרטיות הלקוחה"

15.11.2018, 11:56 | נעמי צורף

"את Brayola התחלתי כי שנאתי לקנות חזיות וגיליתי שאני לא היחידה שמרגישה ככה. חשבתי שזה לא הגיוני שנשים בסך הכל אוהבות לעשות שופינג אבל בכל מה שקשור להלבשה תחתונה זה הרבה פחות מהנה", כך אמרה אורית חשאי, מייסדת חברת בריולה שמאפשרת רכישת חזיות ומוצרי הלבשה תחתונה דרך הרשת. הדברים נאמרו אמש, בערב הרביעי בסדרת "כשטכנולוגיה פוגשת", של "כלכליסט" ובנק לאומי, במהלכו הוצגו שורת חידושים בתחום האופנה החל מייצור בגדים באמצעות מדפסות תלת-מימד, אתר אינטרנט שמאפשר לכל אחד לעצב בעצמו את בגדיו, ועד לחידושים בחווית הרכישה באינטרנט, שמבטיחים רכישה קלה נעימה ואמינה ביותר

"הויז'ן שלי היה שיהיה קל ופשוט לקנות המון חזיות, לא את אותה החזיה, מאותו הדגם שוב ושוב וכל זה תוך שמירה על פרטיות הלקוחה", הסבירה חשאי. "בנוסף, הבנתי שזה לא מספיק לדעת את המידה, אלא גם צריך למצוא דרך להבין איך זה מרגיש ונראה. הייתה לי הארה שלא הייתה לא כל כך נעימה אבל היא עזרה לי מאוד, הבנתי שאני לא מיוחדת: החזיות שיש לי? יש גם לנשים אחרות בעולם". מתוך כך הגיעה חשאי לעולם הביג דאטה. "עולם החזיות שונה מעולמות של אופנה רגילה שמתחלפת בחנויות כל שבועיים - בחזיות אפשר למצוא את אותם הדגמים שנמכרים במשך 20 שנה. הבנתי שאם אצליח לגרום למיליוני נשים להגיד לי איזה חזיות הן לובשות ובאיזו מידה, אני אוכל להגיע למצב שאני מוצאת נשים שדומות להן וקנו חזיות נוספות וכך להמליץ על חזיות שבסבירות גבוהה יהיו לטעמן".

אורית חשאי מייסדת Brayola, צילום: אוראל כהן אורית חשאי מייסדת Brayola | צילום: אוראל כהן אורית חשאי מייסדת Brayola, צילום: אוראל כהן

חשאי סיפרה כי את החברה הקימה בשנת 2012 אבל למעשה בשנתיים הראשונות לא מכרה אפילו חזיה אחת, אלא רק עסקה באיסוף מידע. "הייתי אתר מוזר כזה ששואל נשים איזה חזיות הן לובשות, אבל הייתי חייבת לעשות את זה כדי שהקונספט יעבוד. היום כבר יש לי מספיק מידע ובכל פעם שמישהי רוכשת דרכי הדאטה בייס גדל". חשאי הסבירה כי הטכנולוגיה ששימשה אותה לאיסוף המידע משמשת היום חברות רבות העוסקות במכירה מוזיקה, ספרים וסרטים "צריך להבין שבעולם קיימים עוד אנשים עם טעם כמו שלכם, ובמקום לבזבז זמן אפשר פשוט לבדוק מה הדברים שהם אוהבים שאתם עדיין לא מכירים - בסבירות גבוהה אתם תאהבו גם את הדברים האלו".

"היום יש לי מעל 5 מיליון חזיות שנשים הוסיפו למערכת וכל חזייה שנמכרת באינטרנט נסרקה ואני יודעת עליה את כל מה שאפשר לדעת גם אם אני לא מוכרת אותה", הסבירה חשאי. לדבריה, עד כה השיטה מוכיחה את עצמה כאשר אחוזי החזרת המוצרים לאתר עומדים על 12 אחוזים בלבד בעוד שאחוזי החזרת חזיות באתרים רגילים עומדים על בין 30-50 אחוז. "כששואלים אותי מי קהל היעד שלי אני קצת צוחקת ועונה - כל מי שלובש חזיה. יש לי לקוחות מגיל 15 ועד 80 שקונות חזיות בכל המידות ובכל המחירים, ו-88 אחוזים מהלקוחות שלי חוזרות אחרי הקניה הראשונה וקונות דגמים חדשים - שזה בדיוק מה שרציתי, לייצר מגוון".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות