אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סירס ישראל סוגרת את מרכז הפיתוח הישראלי, 80 עובדים יפוטרו צילום: בלומברג

פרסום ראשון

סירס ישראל סוגרת את מרכז הפיתוח הישראלי, 80 עובדים יפוטרו

המרכז של ענקית הקמעונאות פושטת הרגל הוקם ב-2009 בעקבות רכישת Delver הישראלית; בשיאו, הועסקו בו 120 איש - ועתה יפוטרו הנותרים, ויקבלו פיצוי של 45 ימי עבודה

15.11.2018, 20:02 | ניצן סדן

ענקית הקמעונאות סירס סוגרת את מרכז הפיתוח הישראלי שלה בהרצליה, בו מועסקים כיום כ-80 עובדים - ומפטרת את כולם. ל"כלכליסט" נודע שהחברה תפצה את המפוטרים ב-45 ימי עבודה. המהלך מגיע בעקבות צעדי צמצום והבראה משמעותיים בחברה העולמית. תגובת החברה הרשמית טרם נמסרה, ותתפרסם לכשתתקבל.

קראו עוד בכלכליסט

המרכז הישראלי הוקם ב-2009 לאחר ש-SHC, זרוע האחזקות של סירס, רכשה את Delver הישראלית. החברה הנרכשת, שקמה ב-2007, פיתחה מנוע חיפוש חברתי ונקנתה לאחר שנקלעה לקשיים וכשלה בגיוס סבב הון נוסף.  

אדוארד למפרט, מנכ"ל סירס, צילום: רויטרס אדוארד למפרט, מנכ"ל סירס | צילום: רויטרס אדוארד למפרט, מנכ"ל סירס, צילום: רויטרס

בשיאו, העסיק המרכז יותר מ-120 עובדים, והתמקד בביג דאטה ואופטימיזציית חוויית הרכישה - אפיקי הפיתוח של Delver. סירס ניסתה להיעזר בפיתוחיו כדי לשפר את ביצועיה ולהישאר רלוונטית בעידן הסחר המקוון. 

סירס, שהוגדרה כפושטת רגל, צפויה לסגור 150 חנויות; הקמעונאית בת 125 השנה, בעברה - אחת הגדולות בארה"ב, מקווה למכור חנויות ונכסים אחרים, כולל את מותג מכשירי החשמל Kenmore ואת עסקי השירות לבית שלה במכירות פומביות שינוהלו ע"י בית המשפט.

תגיות

22 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

21.
מגוחך. אנשים שנשארו שם עד היום זה אנשים שלא רוצים לעשות כלום ולקבל משכורת
מי עובד במקום כזה כשברור שאין לו שום עתיד? רק מי שטוב לו באזור הנוחות ולא רוצה ללמוד ולהתקדם. דרך אגב, למי שזוכר ליעד אגמון גייס 5 מיליון דולר, שרף אותם על משרדים מפוארים ובתוך פחות משנתיים הגיע למצב שהחברה עמדה להיסגר תוך חודש כי נגמר הכסף. סירס קנו אותם בשקל וחצי דקה לפני הסגירה ומאז ככה זה נראה. כנראה שעכשיו בדינמיק יילד הוא למד לחלוב יותר טוב את המשקיעים.
חיים  |  18.11.18
18.
עבדתי שם ו...
הבעיה הייתה במוצר עצמו. אין לו באמת מרקט-פיט. וכולנו ידענו את זה. הוא לא גדל לבד וגם לא באמצעות מרקטינג חזק. משהו במהות הבסיסית לא היה נכון. למה לי בתור קונה לעקוב אחרי מישהו שקנה את מה שאני עומד לקנות?. אקרא כמה ריוויוז (כמו באמזון) ואחליט אם לקנות. אדי למפרט ניסה ליצור משהו בין אמזון לפייסבוק . את אמזון היה לו (סירס עצמה) אבל ניסה לבנות רשת חברתית מאפס. זו טעות גמורה. דבר נוסף. הניהול בארץ היה כושל. מוטי קרמונה לא באמת איש מוצר ולכן ניסה להוביל את המוצר ע״י קשקושים אסטרטגים ותיאורתיים
ר  |  16.11.18
לכל התגובות