אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
רגע לפני הבלאק פריידי עובדי לאומי קארד שוב משבשים עבודה צילום: בני גמזו לטובה

רגע לפני הבלאק פריידי עובדי לאומי קארד שוב משבשים עבודה

הסיבה: הנהלת החברה הודיעה לוועד כי היא לא יכולה לעמוד מאחורי ההסכמות הכלכליות אשר סיכמה עימו והייתה אמורה לחתום עליהן ביום שלישי הקרוב

22.11.2018, 10:58 | רחלי בינדמן

כשכבר נדמה היה שעובדי לאומי קארד וההנהלה שמו המחלוקות מאחוריהם והיו לקראת חתימה על הסכם קיבוצי מתברר כי רגע לפני החתימה החגיגית שהייתה אמורה להתרחש בשלישי הקרוב, נתגלעו מחלוקות חדשות בין הוועד למנכ"ל רון פאינרו. על רקע זה החלו העובדים לשבש העבודה וזאת רגע לפני טירוף הקניות של בלאק פריידי.

קראו עוד בכלכליסט

יו"ר ועד העובדים רעות פבלוביץ שיגרה היום (ה') מכתב לעובדים בו כתבה "רצינו מאד לשלוח לכם הודעה משמחת. ניסחנו את ההסכם הקיבוצי ואפילו תואם מועד לחתימה ליום שלישי הקרוב עם מנכ״ל החברה, רון פאינרו ויו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן", אלא שפבלוביץ חשפה "אתמול בשעות אחה״צ המאוחרות הודיע לי סמנכ"ל משאבי אנוש שההנהלה חישבה לא נכון את ההסכמות הכלכליות אליהן הגענו, ושהחברה עשתה טעות משמעותית בהיקף של מיליוני שקלים (!) בחישובים של העלויות של תוספות השכר ולטענתם לא יכולה לעמוד מאחורי ההסכמות אליהם הגענו".

מנכל לאומי קארד רון פאינרו, צילום: בני גמזו לטובה מנכל לאומי קארד רון פאינרו | צילום: בני גמזו לטובה מנכל לאומי קארד רון פאינרו, צילום: בני גמזו לטובה

"רק כדי שתבינו, לא מדובר בטעות מורכבת. מדובר ברשלנות מקצועית, שאף אחד בהנהלת החברה לא לוקח עליה את האחריות! הטעות היא של ההנהלה!

ההנהלה צריכה לספוג את כל המחדלים והפאשלות שלה, והגיע הזמן שתתמודד בעצמה עם הטעויות המביכות שלה. אנחנו לא נשלם על זה", הבהירה.

פבלוביץ סיכמה "אנחנו חוזרים למאבק. מה שקרה אתמול הוא תעודת עניות להנהלה שלנו. בושה. אנחנו נעבור במהלך היום במחלקות השונות להסברים מפורטים. נשתדל להגיע לכולם".

מדובר במכשול נוסף להנהלה שמתמקדת כעת בהשלמת המכירה של לאומי קארד לקרן ההשקעות ורבורג פינקוס תמורת 2.5 מיליארד שקל.

תגובה לאומי קארד: "באוגוסט האחרון, החברה הגיעה להסכמות עם הועד יחד עם ההסתדרות. ההנהלה מתכוונת לעמוד בכל ההסכמות ואין מקום לנקוט בעיצומים".

תגיות

11 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

10.
טעויות במיליוני ש"ח ורשלנות
כאשר עובדים מתוך החברה אומרים שההנהלה רשלנית וטועה במיליוני ש"ח בחישובים שלה, מה צריכים לחשוב הלקוחות של אותה חברה????? ברור שמשהו רע קורה בחברה ולא סתם מאבדת נתח שוק ולקוחות עוזבים אותה. חברה במייקרת מחירים ללקוחותיה וכל מה שמעניין אותה להגדיל רווחים לרוכשים החדשים שלה. איפה המפקחת על הבנקים איך לא חוקרים את זה שעובדים מתוך החברה אומרים שההנהלה רשלנית ומבצעת טעויות במיליוני ש"ח !!!!!
אחד שמבין  |  22.11.18
לכל התגובות