אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אחרי דיסקונט,  גם מזרחי טפחות לא רוצה לקוחות מזדמנים צילום: עמית שעל

אחרי דיסקונט, גם מזרחי טפחות לא רוצה לקוחות מזדמנים

הבנק יקפיץ את העמלות ללקוחות מזדמנים שאינם לקוחות הבנק ל-13.6 לכל פעולה עם פקיד וייקר עמלות טיפול במזומנים ביחס לאותם לקוחות. דיסקונט הודיע באחרונה על מהלך דומה

25.11.2018, 14:47 | רחלי בינדמן

אחרי בנק דיסקונט גם בנק מזרחי טפחות  מקפיץ את העלויות ללקוחות מזדמנים ובעצם מראה להם את הדרך החוצה.

הבנק הודיע לאחרונה כי עמלת פעולה על ידי פקיד עבור לקוח מזדמן תעמוד על 13.6 שקלים (לעומת עמלת שורה רגילה או חלק מהסכם עמלות) ועמלת טיפול במזומנים על ידי פקיד ביחס ללקוח מזדמן תעמוד על 5 שקלים לכל 100 מטבעות או 0.3% אם מדובר בשטרות בהיקף של מעל 10,000 שקל. עד כה עמדה העמלה על טיפול במזומנים על 2.5 שקלים לכל 100 מטבעות ו-0.2% לשטרות מעל 10 אלף שקלים בדומה ללקוחות הבנק.

אלדד פרשר, מנכ"ל בנק מזרחי טפחות, צילום: אבשלום ששוני אלדד פרשר, מנכ"ל בנק מזרחי טפחות | צילום: אבשלום ששוני אלדד פרשר, מנכ"ל בנק מזרחי טפחות, צילום: אבשלום ששוני

לאחרונה הודיע בנק דיסקונט על מהלך דומה שבו עמלת פעולה בבנק על ידי פקיד ללקוח מזדמן תוקפץ מ-5.9 שקלים ל-18 שקלים. בכך מאותתים הבנקים כי אין להם שום עניין להעניק שירות ללקוחות שאינם לקוחות של הבנק הבאים מטעמי נוחות לסניף הקרוב לביתם (שאינו בהכרח שייך לבנק שלהם) כדי לבצע פעולות כמו תשלום חשבונות ופעולות אחרות.

הבנקים פועלים בשנים האחרונות להתייעל (בלחץ הפיקוח על הבנקים) ולסגור סניפים תוך מעבר לכמה שיותר פעולות דרך אמצעים דיגיטליים. לכן, הם מעדיפים שהפקידים שנמצאים בסניפים יתמקדו בטיפול בלקוחות הבנק המתקשים עדיין להשתמש באמצעים הטכנולוגיים ומתלוננים על צמצום הסניפים והעומסים בסניפים הקיימים ולא להשחית זמן על לקוחות שממילא אינם לקוחות הבנק.

תגיות