אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בדרך לישראל בלי גג: בנטלי חושפת את הקונטיננטל קונברטיבל

בדרך לישראל בלי גג: בנטלי חושפת את הקונטיננטל קונברטיבל

הקונטיננטל GT מצוידת במנוע בעל 12 בוכנות בנפח 6.0 ליטרים המפיק 635 כוחות סוס. תא הנוסעים מורכב בעבודת יד, הגג נתפר באופן ידני מעור והפנים כולל לא פחות מעשרה מטרים רבועים של עץ המעובד בעבודת יד ונבחר מגזעי אקליפטוס

26.11.2018, 20:00 | תומר הדר

בנטלי הבריטית חושפת היום את הקונטיננטל GT קונברטיבל - גרסתה הפתוחה של בנטלי קונטיננטל GT. בשונה מדגמי עבר של בנטלי שלא הגיעו לישראל, החל מהחודש הנוכחי מכוניות בנטלי מיובאות לישראל באופן סדיר על ידי אורכיד ספורטס קארז. לפי בנטלי, הקונטיננטל GT מצוידת במנוע בעל 12 בוכנות בנפח 6.0 ליטרים המפיק 635 כוחות סוס, מספיק כדי להזניק את הבנטלי הפתוחה מ-0 ל-100 קמ"ש תוך 3.7 שניות ועד למהירות מרבית של 333 קמ"ש. צריכת הדלק הרשמית עליה מצהירה בנטלי היא 7.1 ק"מ לליטר.

בנטלי קונטיננטל GT קונברטיבל בנטלי קונטיננטל GT קונברטיבל בנטלי קונטיננטל GT קונברטיבל

לפי בנטלי, המדגישה כי תא הנוסעים מורכב כולו בעבודת יד, הגג נתפר באופן ידני מעור. הפנים כולל לא פחות מעשרה מטרים רבועים של עץ המעובד בעבודת יד ונבחר מגזעי אקליפטוס בעלי גוונים כהים. הקונסולה המרכזית עשויה אלומיניום, ואילו השעונים המושתלים בה מיוצרים בשוויץ. לפי בנטלי, הלקוחות יוכלו לבחור באחת משלוש מערכות שמע, כאשר המערכת הבסיסית כוללת עשרה רמקולים בהספק כולל של 650 וואט. מעליה, ניתן להזמין מערכת שמע של באנג אנד אולפסן בעלת שישה עשר רמקולים ואילו לקוחות שיחפצו לשמוע ממש היטב יוכלו להזמין מערכת בעלת 18 רמקולים מתוצרת NAIM הבריטית, בהספק כולל של 2200 וואט.

יש להדגיש כי מאחר והקונטיננטל GT הוצגה היום, טרם נקבע לה מחיר רשמי, אך ניתן להזמינה מראש, גם בישראל.

תגיות